Stanowisko do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych |
Do zadań samodzielnego stanowiska d.s Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych należy : 1.Prowadzenie ewidencji pobytu czasowego obywateli polskich i cudzoziemców. 2.Prowadzenie i aktualizowanie komputerowej bazy danych w zakresie ewidencji ludności 3.Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu zameldowań i wymeldowań. 4.Wydawanie poświadczeń zameldowania na pobyt stały i czasowy. 5.Współdziałanie z "PESEL", TBD, USC, urzędami gmin, organami policji i wojskowymi w sprawach wynikających z ruchu ludności oraz w zakresie przestrzegania dyscypliny meldunkowej, a także w związku z wystawianiem dokumentów tożsamości. 6.Sporządzanie wymaganych ustawowo wykazów (np. przedpoborowych ). 7.Nadawanie numerów ewidencyjnych w dokumentacji ewidencyjnej i dowodowej. 8.Załatwianie wszelkich pozostałych spraw obywateli wynikających z ustawy ewidencji ludności i dowodach osobistych. 9.Wydawanie, wymiana i kasowanie dokumentów stwierdzających tożsamość. 10.Prowadzenie archiwum teczek dokumentów tożsamości oraz dokumentacji ewidencyjnej. 11.Prowadzenie spraw z zakresu spisu ludności i mieszkań. |
Urząd Miasta i Gminy w Nowym Korczynie |