Treść przetargu:
Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1g do SIWZ i obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 Art. spożywcze Zadanie nr 2 Jajka Zadanie nr 3 Mięso i wędliny Zadanie nr 4 Nabiał Zadanie nr 5 Pieczywo Zadanie nr 6 Ryby i Mrożonki Zadanie nr 7 Warzywa i owoce 3.2 Zamawiający informuje, że przy dostawach będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający, będzie odbierał artykuły sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% artykułów wymienionych w Załącznikach od Nr 1a do Nr 1g. 3.3. Wszelkie użyte, nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się artykuły równoważne, artykuł równoważny musi spełniać walory jakościowe produktu wskazanego, w takich okolicznościach jeżeli wykonawca zaoferował produkty równoważne to jest zobowiązany udowodnić równoważność produktu zaoferowanego z tym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia składając wraz z ofertą dowody na równoważność. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów wymienionych w Załączniku Nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do siedziby Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Korczynie, ul. Partyzantów 13, 28-136 Nowy Korczyn. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca dostarczy i doniesie produkty do siedziby Zamawiającego. 3.4. Wspólny Słownik; Kod CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze; 03142500-3 Jaja 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; 03200000-3 Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy; 15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie; 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; 3.5. Dostarczane artykuły muszą posiadać pierwszą klasę jakości (ze względu na charakter i właściwości produktu) i właściwy okres przydatności do spożycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych. Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieścięgniste o zawartości tłuszczu 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnych i powięzi. Ponadto Zamawiający zastrzega, że dostarczany asortyment musi być świeży. Niedopuszczalnym jest dostarczanie przez Wykonawcę produktów zamrożonych (nie dotyczy zadania 6 – Ryby i mrożonki!!! 3.6. Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 poz. 1252 ze zmianami). - Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2019 r poz. 2178 ze zmianami) - Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności. - Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. - Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG. - Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.). 3.7. Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w pkt. 3.2 zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SIWZ.
|
| Ogłoszenie o przetargu (ogloszenie_213.pdf - 162.365 KB) |
| Data publikacji: 2020-11-27 16:37:33 Redaktor: Administrator |
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz_213.doc - 194.048 KB) |
| Data publikacji: 2020-11-27 16:38:22 Redaktor: Administrator |
| Załączniki do siwz (zal_213.zip - 290.153 KB) |
| Data publikacji: 2020-11-27 16:38:48 Redaktor: Administrator |
| zbiorcze zestawienie ofert (zestawienie_213.pdf - 333.556 KB) |
| Data publikacji: 2020-12-09 22:19:39 Redaktor: Administrator |
| informacja o wynikach (wyniki_213.pdf - 781.25 KB) |
| Data publikacji: 2020-12-29 21:23:29 Redaktor: Administrator |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 809 |
|