OGŁOSZENIE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY W NOWYM KORCZYNIE

2010-06-28 20:23:48 Ogłoszenia o naborze

WÓJT GMINY NOWY KORCZYN OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO w Urzędzie Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1

WÓJT GMINY NOWY KORCZYN OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO
w Urzędzie Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1


I. Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
4. nieposzlakowana opinia,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

II.  Wymagania niezbędne:
1. ukończone studia prawnicze lub administracyjne i uzyskała tytuł magistra lub
    podyplomowe studia administracyjne.
2. posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy: 
   a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu
       terytorialnego lub
   b) w służbie cywilnej, lub
   c) w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
   d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

Ponadto kandydat na stanowisko Kierownika USC powinien posiadać umiejętność
biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowym oraz programów pakietów
Office oraz wykazać się znajomością przepisów n/w ustaw :
-Prawo o aktach stanu cywilnego,
-Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-Kodeks Cywilny,
-Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
-Ustawa o opłacie skarbowej.

III. Wymagania dodatkowe:
-  znajomość języka rosyjskiego w stopniu podstawowym,
-  znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
-  umiejętność wystąpień publicznych, komunikatywność i łatwość przekazywania
   informacji,
-  umiejętność samodzielnej organizacji pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność,
   dokładność, kreatywność, operatywność, samodzielność w podejmowaniu
   decyzji, odporność na stres, uprzejmość i życzliwość w kontaktach 
   z obywatelami,

IV.           Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) rejestracja urodzeń, małżeństw, zgonów, prowadzenie ksiąg stanu cywilnego 
    i archiwum z zakresu USC,
b) wydawanie odpisów z akt stanu cywilnego,
c) wydawanie decyzji z zakresu prawa o aktach stanu cywilnego,
d) przyjmowanie oświadczeń o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa, 
    o uznaniu dziecka, o nadaniu dziecku nazwiska męża matki, o zmianie imienia
    dziecka, o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa, 
    o wstąpieniu w związek małżeński,
e) wydawanie zaświadczeń i postanowień w zakresie należącym do USC,
f) dokonywanie wpisów do ksiąg stanu cywilnego w oparciu o zgłoszenie innych
   USC, decyzje administracyjne, orzeczenia sądowe,
g) przygotowywanie projektów decyzji z zakresu ustawy o zmianie imion 
    i nazwisk,
h) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej GUS dotyczącej urodzeń, 
    małżeństw i zgonów.

- Zadania okresowe:
   praca w soboty w zależności od ilości ślubów.

V.          Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
3. kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane   wykształcenie i  kwalifikacje,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy,
5. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo
    umyślne (w przypadku zatrudnienia , kandydat przedkłada zaświadczenie 
    o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego)
6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz 
    o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. kserokopia dowodu osobistego,
8. aktualne zaświadczenie lekarskie o zdolności do zatrudnienia na danym  stanowisku,
9  . kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
    (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem nr. 1 do Rozporządzenia Ministra
    Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06.2006r. – Dz.U. z 2006r. Nr 125 , poz. 869)


W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.)”

 
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin wpływu ofert do Urzędu Gminy: 12.07.2010r.
2) sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy w Nowym Korczynie”
3) miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy - lub na adres Urząd Gminy w Nowym Korczynie,
    ul. Krakowska 1, 28- 136 N. Korczyn.
    Dodatkowe informacje można uzyskać w sekretariacie - UG w Nowym Korczynie lub pod tel. (041) 377 10 03.

Do naboru mogą przystąpić jedynie kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, o których mowa w pkt.5.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

VII. Etapy konkursu:
Postępowanie naboru na wolne stanowisko urzędnicze prowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Nowy Korczyn.


Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej po upływie terminu do złożenia dokumentów, kreślonych w ogłoszeniu o naborze. Termin rozmowy kwalifikacyjnej również zostanie podany na stronie BIP.

W/w postępowanie składać się będzie z II etapów:
I etap – sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym
Lista osób, które spełnią wymogi formalne zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Nowym Korczynie. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu osoby, które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie. 
II etap – kwalifikacja merytoryczna.
1. Przeprowadzenie pisemnego testu sprawdzającego wiedzę kandydatów.
2. Sprawdzenie wiedzy kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz umiejętności praktycznych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków.
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze  zostanie upowszechniona
w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Nowy Korczyn (www.nowykorczyn.pl ) i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Nowym Korczynie.

Zobacz również: