ZAPROSZENIE

2012-03-26 12:06:48 Aktualności

Gmina Nowy Korczyn z siedzibą w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Nowy Korczyn.

Nowy Korczyn 26.03.2012r.

ZAPROSZENIE

1. Gmina Nowy Korczyn z siedzibą w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Nowy Korczyn.
2. Sposób i termin składania ofert:
2.1. Oferty wg załączonego wzoru należy składać w terminie do dnia 30.03.2012 r. do godz. 10.00 pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn pok. Nr 6 – sekretariat I piętro.
2.2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
2.3. O terminie złożenia oferty decyduje termin jej dostarczenia w miejscu wskazanym w pkt. 2.1., a nie termin np. wysłania oferty listem poleconym lub złożenia zlecenia dostarczenia oferty pocztą kurierską.
2.4. Ofertę należy złożyć w kopercie oznaczonej pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa, adres, nr telefonu) i opisanej w następujący sposób: remont cząstkowy dróg.
3. Termin wykonania zamówienia: 30.06.2012 r.
4. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryterium 100 % cena.
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Stefan Majcher tel. 41 3771003
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów
Prawo zamówień publicznych

z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z

późn. zm.)  


Załącznik nr 1

......................................................

(pieczęć Wykonawcy)

FORMULARZ OFERTOWY

Nazwa Wykonawcy: ................................................................

Adres: .......................................................................................

Fax: ....................................................................................

REGON: ...................................................................................

NIP: ...........................................................................................

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dotyczącego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie  bez przetargowym na podstawie art. 4 pkt 8 „ustawy” .o wartości nie przekraczającej kwoty 14 000 euro. Prawo zamówień publicznych

z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z

późn. zm.) na: remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Nowy Korczyn.

Ja (imię i nazwisko) ………….....................................................................................................

W imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że FIRMA:

………..........................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

1. Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia  zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do ogłoszenia za cenę:

- Cena oferty brutto za wykonanie 1 m2 remontu nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grubości do 5 cm z mechanicznym obcięciem krawędzi, zagruntowaniem podłoża, uszczelnieniem połączeń masą zalewową  ……………………………………… zl
-  Cena oferty brutto za wykonanie 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów i emulsji - rakowiny i spękania ……………………………… zł

2. Akceptuję termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30.06.2012 roku.

3. Akceptuję warunki płatności.

4. Akceptuję warunki określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do ogłoszenia .

5. W przypadku przyznania nam zamówienia Zobowiązujemy się do podpisania umowy w

terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
 6. Oświadczam że:
- Posiadam/my uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- Posiadam/my niezbędną wiedzę i doświadczenie,

- Dysponuję/my odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia,

- Znajduję/my się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

przedmiotu zamówienia.

7. Korespondencję w sprawie przedmiotowego zamówienia proszę kierować na:

osoba do kontaktu: …………………………………………………………………………...…

………………………………………………………………………………………………...…

 

 

 

(miejscowość, data)                                           (podpis pieczątka imienna uprawnionego(-ych)

                                                                                 przedstawiciela(-li) firmy Wykonawcy)

 


Załącznik nr 2 do ogłoszenia

PROJEKT UMOWY

Zawarta w dniu ……………… roku w trybie bez przetargowym pomiędzy Gminą

Nowy Korczyn, reprezentowaną przez:

1. Paweł Zagaja – Wójt Gminy Nowy Korczyn

przy kontrasygnacie Joanny Parlak  – Skarbnika Gminy Nowy Korczyn, zwaną dalej „Zamawiającym",

a firmą

…………………………………

reprezentowaną przez

…………………………………

zwanym dalej „Wykonawcą".

§1

„Zamawiający" zleca, a „Wykonawca" przyjmuje do wykonania  remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Nowy Korczyn  zgodnie z ofertą z dnia ……………. roku, zwanej dalej przedmiotem umowy.

§2

1. Wykonawca wykona remont dróg siłami własnymi.

2. Zakres robót oraz ich szczegółową lokalizacje będzie określał każdorazowo pracownik

kierujący pracami związanymi z bieżącymi remontami dróg z ramienia Zamawiającego.

§3

1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień podpisania umowy.

2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień 30.06.2012 roku.

§4

Dokument załączony do materiałów przetargowych w postaci oferty Wykonawcy stanowi integralną część umowy.

§5

1. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w trakcie wykonywania robót.

2. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia elementu pasa drogowego lub jego części w toku realizacji zleconych robót - Wykonawca naprawi lub odbuduje go na koszt własny.

3. Wykonawca odpowiada za zachowanie warunków BHP na terenie realizacji

przedmiotu zamówienia oraz w bezpośrednim sąsiedztwie.

4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody w mieniu i w

stosunku do osób trzecich związane z wykonaniem robót.

 5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 6. Strony nie mogą dokonać zmian postanowień zawartej umowy niekorzystnych dla Zamawiającego.

§6

1. Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z wybraną w trybie bez przetargowym

ofertą Wykonawcy.

2. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie:

- w kwocie brutto za wykonanie 1 m2 remontu nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grubości do 5 cm z mechanicznym obcięciem krawędzi, zagruntowaniem podłoża, uszczelnieniem połączeń masą zalewową  ……………………………………… zl
- w kwocie brutto
za wykonanie 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów i emulsji - rakowiny i spękania ……………………………… zł

3. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury końcowej po dokonaniu obmiaru w obecności Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego oraz spisaniu protokołu odbioru.
4. Płatność za wykonane dostawy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury.

5. Wynagrodzenie będzie przekazane na rachunek Wykonawcy

Nr ………………………………………..

6. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT o Nr NIP 655-18-75-335  

i upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT za wykonane dostawy bez

swojego podpisu.

7. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem VAT o Nr NIP ……………………

§7

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie

przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Wszystkie spory wynikające z wykonania tej umowy, które nie mogą być

rozstrzygnięte polubownie, będą rozstrzygnięte przez sądy powszechne.

§8

Niniejszą umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach w tym 2 egzemplarze dla

Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy.

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                              WYKONAWCA


Zobacz również: