Zaproszenie do złożenia oferty na Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

2013-04-18 23:12:13 Aktualności

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn” realizowanego w ramach Działania 6.2 „Rewitalizacja małych miast” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Nowy Korczyn, 18.04.2013 r.

ZITŚ 271.9.2013

Zaproszenie do złożenia oferty na Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami)
Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, 28-136 Nowy Korczyn, ul. Krakowska 1,

1.Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn” realizowanego w ramach Działania 6.2 „Rewitalizacja małych miast” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Rodzaj zamówienia: usługa
2.. Określenie przedmiotu zamówienia:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego, dla zadania inwestycyjnego pn  Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn” w okresie realizacji inwestycji  polegającego na nadzorowaniu całości zadań związanych z realizację Inwestycji, w tym m.in.:

<!--[if !supportLists]-->a)      <!--[endif]-->przekazanie wykonawcy terenu budowy

<!--[if !supportLists]-->b)      <!--[endif]-->nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy  prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami,

<!--[if !supportLists]-->c)      <!--[endif]-->nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas  całego procesu realizowanej inwestycji,

<!--[if !supportLists]-->d)     <!--[endif]-->dokonywanie bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego kwartału,

<!--[if !supportLists]-->e)      <!--[endif]-->sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym,

<!--[if !supportLists]-->f)       <!--[endif]-->bieżące, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, pisemne informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji Inwestycji,

<!--[if !supportLists]-->g)      <!--[endif]-->prowadzenie narad roboczych na terenie budowy realizowanej Inwestycji,

<!--[if !supportLists]-->h)      <!--[endif]-->przeprowadzanie odbiorów rozliczeń częściowych,

<!--[if !supportLists]-->i)        <!--[endif]-->przygotowanie materiałów do odbioru końcowego, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji,

<!--[if !supportLists]-->j)        <!--[endif]-->uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu Inwestycji jeżeli taki wymóg będzie występował,

<!--[if !supportLists]-->k)      <!--[endif]-->rozliczenie końcowe Inwestycji,

<!--[if !supportLists]-->l)        <!--[endif]-->przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych Inwestycji i po okresie rękojmi,

<!--[if !supportLists]-->m)    <!--[endif]-->archiwizację korespondencji i dokumentacji o której mowa w §1 i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy.

    3.2 Szczegółowy  zakres obowiązków określa wzór  umowy wraz z załącznikiem nr 1 do         Umowy – „Wykaz obowiązków i zakresu czynności Wykonawcy”.

   3.3 Zakres robót dla tego zadania obejmuje przebudowę i zagospodarowanie Placu 1-go Maja-Plac Rynek, ul. Rzeźnicza, ul. Farna, ul. Zaścianek,  ul. Zamkowa, Plac Festynowy oraz teren na nabrzeżu rzeki Nida objęty inwestycją w zakresie przebudowy kanalizacji deszczowej, wymianie sieci wodociągowej, przebudowie napowietrznych linii energetycznych. Powierzchnia terenu objętego podstawowym opracowaniem 35004 m2.

 3.4 Szczegółowy zakres robót określa: Projekt budowlany; Projekt wykonawczy;      Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiary robót. Dostępne na stronie internetowej www.nowykorczyn.pl, w zakładce BIP – Ogłoszenia –  

       Archiwum Przetargów w przetargu dotyczącym wyłonienia wykonawcy robót    budowlanych przy zadaniu pn. „Rewitalizacja miejscowości gminnej nowy Korczyn”.

4. Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści w okresie trwania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych. Oferta cenowa musi zostać przedłożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

5. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać u Zamawiającego.
Osobą uprawnione z ramienia Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest Kierownik Referatu Infrastruktury Technicznej, Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy w Nowym Korczynie - Stefan Majcher     w godzinach pracy Zamawiającego do  poniedziałku do  piątku od 700 do 1500.

6. Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w okresie realizacji inwestycji.
Za termin początkowy uznaje się dzień, w którym nastąpi zawarcie umowy.
Za termin końcowy uznaje się dzień, w którym nastąpi podpisanie protokołu odbioru końcowego inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych.
Zakłada się, że termin realizacji robót budowlanych będzie trwał do dnia 31.10.2014 r.
7. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności,
- posiadają wiedzę i doświadczenie
- wyrażenia zgody na zawarcie umowy na warunkach przewidzianych we wzorze umowy.
8. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Kryterium wyboru oferty stanowi:
- cena: 100%7
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego zgodnie z warunkami opisanymi  w siwz (załącznik do ogłoszenia) w  terminie do dnia 26.04.2013 r. godz. 10:00 
I piętro, pokój 5 (Sekretariat).

 Cenę oferty należy podać na „Formularzu ofertowym” (Załącznik nr 1 do siwz). Wykonawca określi cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
10. Informacja o wyborze oferty:
Informacja o wyborze oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->

Załączone pliki


>>SIWZ

>>DOKUMENTACJA

 

Wynik


Nowy Korczyn, 6.05.2013

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Ul. Krakowska 1

28- 136 Nowy Korczyn

 

informuje,

 

że podczas postępowania o zamówienie, którego szacowana wartość nie przekroczyła równowartości kwoty 14 000 Euro, pn.: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn” realizowanego w ramach Działania 6.2 „Rewitalizacja małych miast” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 za najkorzystniejszą uznano ofertę firmy Usługi Projektowe, kosztorysowe i nadzór budowlany Bogdan Banasik ul. Boh. Warszawy 102D, 28  -100 Busko- Zdrój za cenę 35 500 zł brutto.

Zobacz również: