Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 104

Data publikacji:
2012-11-08 15:51:45

Przedmiot: Remont stacji uzdatniania wody i ujęcia wody pitnej.

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: Remont stacji uzdatniania wody i ujęcia wody pitnej.
Numer ogłoszenia: 440452 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatniania wody i ujęcia wody pitnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont stacji uzdatniania wody i ujęcia wody pitnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część zamówienia I Wymiana piecy akumulacyjnych z dynamicznym rozładowaniem ciepła i regulacja termomechaniczną - Moc 2 KW - o pojemności cieplnej min. 16 KWh - szt 10. - Moc 3 KW - o pojemności cieplnej min. 24 KWh - szt 10 - zasilanie 230V/380 V - Wolframowe grzałki rurkowe - Izolacja cieplna z vermiculitu - Przewód podłączeniowy zakończony wtyczką o długości min. 2 mb - Wewnętrzny dwupunktowy regulator temperatury pomieszczenia zabudowany w piecu - Gwarancja minimum 36 miesięcy - kolor obudowy biały - Wymiary nie większe niż : dla pieca o mocy 2 kW : szer 630 mm wysokość 680 mm głębokość 250 mm - Wymiary nie większe niż : dla pieca o mocy 3 kW : szer 780 mm wysokość 680 mm głębokość 250 mm Część zamówienia II 1. Wymiana sprężarki mobilnej o parametrach nie mniejszych niż - moc ssania 600 l/min. , pojemność zbiornika 200 l, ciśnienie robocze 10 bar, cylinder/stopnie 2-1, moc silnika 4 KW-400V 2. Wymiana pompy z silnikiem elektrycznym 5,5 KW Typ - 80 PJM 140. Wydajność 600 - 1250 l-min - szt 1 3. Miękkouszczelniające zasuwy kołnierzowe: - Połączenia kołnierzowe i owiercenie PN-EN 1092-2:1999 (DIN 2501), ciśnienie PN10 lub PN16 - Długość zabudowy szereg 15 wg PN-EN 558-1:2001, F5 (DIN 3202) - Długość zabudowy krótka wg PN-EN 558-1:2001, F4 (DIN 3202) - Korpus, pokrywa i klin wykonane z żeliwa szarego EN-GJL-250 lub z żeliwa sferoidalnego GGG40 EN-GJS-400-15 - Prosty przelot zasuwy, bez przewężeń i bez gniazda w miejscu zamknięcia. - Klin zawulkanizowny na całej powierzchni tj. zewnątrz i wewnątrz gumą EPDM - atest PZH lub NBR - Wymienna nakrętka klina wykonana z mosiądzu prasowanego - Trzpień ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem i scalonym kołnierzykiem trzpienia, stanowiący nierozłączną całość - Wrzeciono łożyskowane za pomocą nisko tarciowych podkładek tworzywowych - Uszczelnienie trzpienia o-ringowe (minimum 4 o-ringi), strefa o-ringowa odseparowana od medium - Możliwa wymiana o-ringowego uszczelnienia trzpienia pod ciśnieniem, bez konieczności demontażu pokrywy - Uszczelka czyszcząca zabezpieczająca korek górny uszczelnienia trzpienia przed kontaktem z ziemią. Korek zabezpieczony przed wykręceniem. - Ochrona antykorozyjna powłoką na bazie żywicy epoksydowej, minimum 250 mikronów wg normy DIN 30677 - Śruby łączące pokrywę z korpusem ocynkowane lub ze stali nierdzewnej, wpuszczone i zabezpieczone masą zalewową - śr. 100 zabudowa krótka - 190 szt 10,z kółkiem ręcznym - śr. 100 zabudowa długa - 300 szt 10, z obudową teleskopową - śr. 200 zabudowa długa - 400 szt 2, z kółkiem ręcznym - Wymiana -śr, 250 zabudowa krótka - 250 szt 1, elektromechaniczna z możliwością ręcznego sterowania. Pakiet zasuw w ramach jednego producenta, fabrycznie nowy, I gatunek Wymagane dokumenty: - Atest PZH do wody pitnej - Deklaracja zgodności z PN - Karta katalogowa .4. Wymiana pompy zatapialnej - szt 1, o parametrach min. moc silnika 5,5 kw, napięcie 400V, wylot 4 z możliwością podłączenia wężą p.poż, wysokość podnoszenia 28 m, wydajność 2400 l-min, wolny przelot 30x9,5 mm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie dostaw uzupełniających do 20 % o których mowa w art. 67 ust. 1 polegających na powtórzeniu zakresu usług wymienionych w umowie podstawowej

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.97.15.22-0, 42.12.34.00-1, 42.12.21.30-0, 42.13.12.30-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wniesienia wadium. 1. Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: Część zamówienia I - 800 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). Część zamówienia II - 1200 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (na konto wskazane przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Nowy Korczyn na konto w Banku Spółdzielczym w Kielcach Oddział w Nowym Korczynie nr 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010 . Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem p. 9). 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku odwołania, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w sprawie uzupełnienia dokumentów, nie złożył uzupełniających dokumentów lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen towarów objętych umową oraz przedmiotem zamówienia, jeżeli następuje z mocy prawa zmiany stawki podatku VAT. 2.Postanowienia zawartej umowy mogą być zmienione na zasadach opisanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. Dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy w przypadkach zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia, które uniemożliwiają realizację postanowień umownych. Wówczas niemożliwy do zrealizowania zapis zastępuje się zapisem najbardziej zbliżonym do pierwotnej woli stron. Termin, o którym mowa w pkt VI zostanie wydłużony , jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn obiektywnych , niezależnych od Wykonawcy lub zawinionych przez Zamawiającego 4. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ,Ul. Krakowska 1, 28 - 136 Nowy Korczyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 pok. 5 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont stacji uzdatniania wody i ujęcia wody pitnej..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana piecy akumulacyjnych z dynamicznym rozładowaniem ciepła i regulacja termomechaniczną - Moc 2 KW - o pojemności cieplnej min. 16 KWh - szt 10. - Moc 3 KW - o pojemności cieplnej min. 24 KWh - szt 10 - zasilanie 230V/380 V - Wolframowe grzałki rurkowe - Izolacja cieplna z vermiculitu - Przewód podłączeniowy zakończony wtyczką o długości min. 2 mb - Wewnętrzny dwupunktowy regulator temperatury pomieszczenia zabudowany w piecu - Gwarancja minimum 36 miesięcy - kolor obudowy biały - Wymiary nie większe niż : dla pieca o mocy 2 kW : szer 630 mm wysokość 680 mm głębokość 250 mm - Wymiary nie większe niż : dla pieca o mocy 3 kW : szer 780 mm wysokość 680 mm głębokość 250 mm.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.52.20-5.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont stacji uzdatniania wody i ujęcia wody pitnej..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana sprężarki mobilnej o parametrach nie mniejszych niż - moc ssania 600 l-min. , pojemność zbiornika 200 l, ciśnienie robocze 10 bar, cylinder-stopnie 2-1, moc silnika 4 KW-400V 2. Wymiana pompy z silnikiem elektrycznym 5,5 KW Typ - 80 PJM 140. Wydajność 600 - 1250 l-min - szt 1 3. Miękkouszczelniające zasuwy kołnierzowe: - Połączenia kołnierzowe i owiercenie PN-EN 1092-2:1999 (DIN 2501), ciśnienie PN10 lub PN16 - Długość zabudowy szereg 15 wg PN-EN 558-1:2001, F5 (DIN 3202) - Długość zabudowy krótka wg PN-EN 558-1:2001, F4 (DIN 3202) - Korpus, pokrywa i klin wykonane z żeliwa szarego EN-GJL-250 lub z żeliwa sferoidalnego GGG40 EN-GJS-400-15 - Prosty przelot zasuwy, bez przewężeń i bez gniazda w miejscu zamknięcia. - Klin zawulkanizowny na całej powierzchni tj. zewnątrz i wewnątrz gumą EPDM - atest PZH lub NBR - Wymienna nakrętka klina wykonana z mosiądzu prasowanego - Trzpień ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem i scalonym kołnierzykiem trzpienia, stanowiący nierozłączną całość - Wrzeciono łożyskowane za pomocą nisko tarciowych podkładek tworzywowych - Uszczelnienie trzpienia o-ringowe (minimum 4 o-ringi), strefa o-ringowa odseparowana od medium - Możliwa wymiana o-ringowego uszczelnienia trzpienia pod ciśnieniem, bez konieczności demontażu pokrywy - Uszczelka czyszcząca zabezpieczająca korek górny uszczelnienia trzpienia przed kontaktem z ziemią. Korek zabezpieczony przed wykręceniem. - Ochrona antykorozyjna powłoką na bazie żywicy epoksydowej, minimum 250 mikronów wg normy DIN 30677 - Śruby łączące pokrywę z korpusem ocynkowane lub ze stali nierdzewnej, wpuszczone i zabezpieczone masą zalewową - śr. 100 zabudowa krótka - 190 szt 10,z kółkiem ręcznym - śr. 100 zabudowa długa - 300 szt 10, z obudową teleskopową - śr. 200 zabudowa długa - 400 szt 2, z kółkiem ręcznym - Wymiana -śr. 250 zabudowa krótka - 250 szt 1, elektromechaniczna z możliwością ręcznego sterowania. Pakiet zasuw w ramach jednego producenta, fabrycznie nowy, I gatunek Wymagane dokumenty: - Atest PZH do wody pitnej - Deklaracja zgodności z PN - Karta katalogowa .4. Wymiana pompy zatapialnej - szt 1, o parametrach min. moc silnika 5,5 kw, napięcie 400V, wylot 4 z możliwością podłączenia wężą p.poż, wysokość podnoszenia 28 m, wydajność 2400 l-min, wolny przelot 30x9,5 mm.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.21.30-0, 42.12.34.00-1, 42.31.31.23-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Załączone pliki
siwz_104.pdfSIWZ (siwz_104.pdf - 173.813 KB)
Data publikacji: 2012-11-08 15:54:03 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2336
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2012-11-08 15:51:45
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2012-11-08 15:54:46
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2012-11-08 15:54:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu