Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 313008 - 2016 z dnia 2016-09-25 r.
Nowy Korczyn: Remont drogi
gminnej nr 353060T Nowy Korczyn – Grotniki Duże od km 0 + 000 do km 0 + 420
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady
pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu
zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie
przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn, krajowy numer
identyfikacyjny 29101042900000, ul. ul. Krakowska 1, 28136 Nowy
Korczyn, woj. świętokrzyskie, państwo , tel. 413 771 003, e-mail
inwestycje@nowykorczyn.pl, faks 413 771 044.
Adres strony internetowej (URL): www.nowykorczyn.pl
Adres profilu nabywcy: gmina@nowykorczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.nowykorczyn.pl
Adres strony internetowej, na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.nowykorczyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania
jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie pod adres Gmina Nowy Korczyn ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn
Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Remont drogi gminnej nr
353060T Nowy Korczyn – Grotniki Duże od km 0 + 000 do km 0 + 420
Numer referencyjny: ZITŚ. 271.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania
ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: 3.2 Zakres realizacji
robót budowlanych - Poszerzenie nawierzchni warstwa odsączająca, nawierzchnia z
kruszywa kamiennego –166,8 m2 - Nawierzchnia kruszywa kamiennego 31,5-63
warstwa dolna o gr 20 cm – 343,5 m2 - Nawierzchnia kruszywa kamiennego 0- 31,5
warstwa dolna o gr 10 cm –343,5 m2 - Mechaniczne wyrównanie istniejącej
podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 75 kg/m2 standard II – 100,875
T - Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standart II grubość warstwy
ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm – 1 345 m2 - Utwardzenie poboczy kruszywem
0-31,5 – 570 m2 Oznakowanie: znak A7 – szt Przepust – szt 1 - Ø 50
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45233200-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane
będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres,
na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z
założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z
założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej; a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony
jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: dwie roboty budowlane każda
związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych robót
budowlanych wynosiła minimum ,– 80 000,00 zł brutto Do wykazu należy załączyć
dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w
osobami • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności drogowej oraz minimum 3 osoby zatrudnione przez cały
okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę,
którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy
fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Do oferty w stosunku do kierownika
budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada
wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli
taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa
budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do
właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do
posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie
jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24
ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ,
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży
oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie
następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego
urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa
powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) Dokumenty, o których mowa powyżej w
pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce
zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed
notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis
pkt c) stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie
wykonał: dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub
rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana
wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum ,– 80
000,00 zł brutto Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami • Kierownikiem budowy
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
drogowej oraz minimum 3 osoby zatrudnione przez cały okres realizacji
inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy bezpośrednio
będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy
używanego sprzętu). Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć
oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i
przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby
nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła
do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia
2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest
wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji
Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji
w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3)
- III.6)
6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z
postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której
udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art.
86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy,
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych) - należy wnieść
przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w
postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie
aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Załączone pliki | |
|