Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 25

Data publikacji:
2006-07-20 14:31:46

Przedmiot: Dowozy i odwozy uczniów - Szkoły Publiczne na terenie Gminy Nowy Korczyn

Treść przetargu:
Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Roboty budowlane publikacja obowiązkowa X Dostawy publikacja nieobowiązkowa Usługi X Nowy Korczyn: dowozy i odwozy uczniów uczących się w szkołach publicznych na terenie Gminy Nowy Korczyn SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Nazwa: Wójt Gminy Adres pocztowy: 28 – 136 Nowy Korczyn ul. Krakowska 1 Miejscowość: Nowy Korczyn Kod pocztowy: 28 - 136 Województwo: Świętokrzyskie Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Stefan Majcher Tel.: ( 041 ) 3771003 E-mail: inwestycje@nowy korczyn.pl Fax 041 ) 3771044 Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: 1 jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów 0 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów 0 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 1 jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów 0 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI 0 Administracja rządowa centralna 0 Administracja rządowa terenowa 1 Administracja samorządowa 0 Podmiot prawa publicznego 0 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał 0 Państwowa szkoła wyższa 0 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego 0 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 0 Inny (proszę określić): 0 Ogólne usługi publiczne 0 Obrona 0 Porządek i bezpieczeństwo publiczne 0 Środowisko 0 Sprawy gospodarcze i finansowe 0 Zdrowie 0 Budownictwo i obiekty komunalne 0 Ochrona socjalna 0 Rekreacja, kultura i religia 1 Edukacja 0 Inne (proszę określić): Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak 0 nie 1 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego dowozy i odwozy uczniów uczących się w szkołach publicznych na terenie Gminy Nowy Korczyn II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług (Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi) (a) Roboty budowlane 0 (b) Dostawy 0 (c) Usługi 1 Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego 0 0 0 Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne 0 0 0 0 0 Kategoria usług: nr 2 Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Główne miejsce realizacji dostawy Główne miejsce świadczenia usług Gmina Nowy Korczyn II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego 1 Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) 0 Zawarcia umowy ramowej 0 II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami 0 Maksymalna liczba  wykonawców planowanej umowy ramowej Umowa ramowa z jednym wykonawcą 0 Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach:  lub miesiącach:  Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi związane z dowozem do szkół i odwozem ze szkół uczniów z terenu Gminy Nowy Korczyn II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) Główny przedmiot 60.11.31.00-4 - - Dodatkowe przedmioty ...- ...- ...- ...- - - - - - - - - II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak 0 nie 1 II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak 0 nie 1 II. 2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA Całkowita wielkość lub zakres 466 560 PLN co stanowi 106 350 EURO II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Pożądany 0 Wymagany 1 Okres w miesiącach:  lub dniach: Rok szkolny 2006/2007, 2007/2208 lub data rozpoczęcia 01/09/2006 lub zakończenia // (dd/mm/rrrr) SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) 2 333 zł (dwa tysiące trzysta trzydzieści trzy złote) III.2) WARUNKI UDZIAŁU INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu w płatności składek - Zaświadczenie US o nie zaleganiu w płatnościach podatku - Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Wykaz sprzętu (autobusów) - Kserokopia dowodów rejestracyjnych SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony 1 Przetarg ograniczony 0 Negocjacje z ogłoszeniem 0 Dialog konkurencyjny 0 IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny) Liczba wykonawców  lub minimalna liczba  / maksymalna liczba  IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) Najniższa cena 1 lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie 0 Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. Znaczenie Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. Znaczenie IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak 0 nie 1 Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.inwestycje@nowykorczyn.pl Opłata (o ile dotyczy) 20 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: Płatne przelewem,płatne w kasie przy odbiorze IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 28/07/2006 Godzina: 10,00 IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL-X PT SK SL FI SV 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 Inne: IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 28/07/2006 Godzina: 10,15 Miejsce Urząd Gminy w Nowym Korczynie 28-136 Nowy Korczyn ul.Krakowska 1 pok.nr 13 SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ tak 0 nie 1 Jeżeli tak, wskazać projekt/program: VI.2) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy) VI.3) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 10/07/2006 ___________________________________________________________________________________ SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA USŁUGI TRANSPORTOWE W POSTĘPOWANIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOWOZY i ODWOZY UCZNIÓW DO SZKÓŁ GMINY NOWY KORCZYN CPV: 60.11.31.00-4 l. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE 1.1 Gmina Nowy Korczy, którą reprezentuje Wójt Gminy Nowy Korczyn zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 pzp. 1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług transportu publicznego - specjalnego „DOWOZY SZKOLNE'', w zakresie określonym w punkcie 2 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca składa ofertę na załączonych do siwz formularzach wraz z jednym kompletem wymaganych siwz dokumentów. W formularzu cenowym Wykonawca poda stawkę za kilometr oraz wartość maksymalnego zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty wyliczonego wg poniższej formuły: Wn = ST x 22D x lOM Wn - wartość maksymalna zobowiązania wynikającego z oferty ST - stawka brutto za przejechanie l km trasy 22D - ilość dni nauki w miesiącu 10M - ilość miesięcy roku szkolnego 1.3 Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /t. jedn. Dz. U. Nr 19, póz. 177 ze zmianami/, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z wyłączeniem kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim podmiotom, które pobrały od Zamawiającego Specyfikację i będzie dla nich wiążąca. l .5 Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie: l.5.a) „Zamawiający" - Gmina Nowy Korczyn l.5.b) „Postępowanie" - postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji. l .5.c) „SIWZ" - niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. l .5.d) „Ustawa" - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. l.5.e) „Zamówienie" - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 SIWZ. 1.5.f) "Wykonawca" - podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia. l .6 Dane Zamawiającego: Gmina Nowy Korczyn – Wójt Gminy N1P: 6551875335 REGON:291010429 Dokładny adres do korespondencji: Urząd Gminy Nowy Korczyn ul Krakowska 1 28 – 136 N0wy Korczyn Faks do korespondencji w sprawie Zamówienia: 041 3771044 E-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: inwestycje@Nowy Korczyn.pl Znak Postępowania: GKB.7330/1/06 Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem. Nr k-ta B.S. Nowy Korczyn 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportu specjalnego związanego z dowozami i odwozami uczniów do szkół na terenie Gminy Nowy Korczyn w roku szkolnym 2006/2007 i 2007/2008 Zakres objęty zamówieniem: wg załącznika nr 1 Szczegółowe godziny dowozu i odwozu na danej trasie, którą będzie obsługiwał Wykonawca, zostanie przekazane Wykonawcy do dnia 28.08.2006r. Wykonawca zostanie poinformowany również o osobach (imiona i nazwiska, telefon kontaktowy) pełniących opiekę nad przewożonymi osobami. 3. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 3.1 Umowa zostanie zawarta na czas określony: od 1.09.2006r. do 30.06.2008r. 3.2 Miejscem wykonania Zamówienia jest teren Gminy Nowy korczyn. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadaj ą uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaj ą obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5. l 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1. i 4.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1 5. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 4 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym /Dz. U. Nr 125, póz. 1371/, ważną na dzień składania oferty; 5.1.3 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 5.1.4 zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 5.1.5 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi (autokarów), jakie posiada Wykonawca lub występujący wspólnie wykonawcy, ubiegający się o Zamówienie musi posiadać co najmniej 2 autokary; 5.1.6 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5.1.7 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizował co najmniej 2 usługi transportu dzieci i młodzieży w ramach przewozów szkolnych (dowozy), 6. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW. 6.1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej. zbiorczo, „Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. 6.2 Zamawiający dopuszcza składanie Korespondencji za pomocą , telefaksu (na numer wskazany w punkcie 1.6 SIWZ) lub drogą elektroniczną (na adres e-mail wskazany w punkcie l .6 SIWZ). Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie. 7. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są Stefan majcher Kierownik Referatu Budownictwa i Gospodarki komunalnej tel. 041 3771003 wew. 32 email: inwestycje@nowykorczyn.pl 8. WADIUM 8.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 2.333 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta trzydzieści trzyt). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie l.6 SIWZ, b. poręczeniach bankowych, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, póz. 1158 z późn. zmianami). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium -przetarg na dowozy szkolne 2006/07,2007/08". W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.3. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. 8.6 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawcy będą związani ofertę przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie 11.1 SIWZ. 10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 10.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. 10.2 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy. 10.3 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta (dalej „Osoby Uprawnione"). Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty. 10.4 Na ofertę składają się następujące dokumenty. 10.4.1 Formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku do SIWZ, z podaniem stawki za kilometr oraz całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy za świadczenie usługi dowozu na rzecz Zamawiającego w złotych polskich - powiększone o należny podatek VAT („Wynagrodzenie"), 10.4.2 Formularz nr l - informacje ogólne o wykonawcy, 10.4.3 Oświadczenie (formularz nr 2) potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 4. l SIWZ. 10.4.4 Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie dotyczące Uzupełnionego Wzoru Umowy, o których mowa w punkcie 15 SIWZ. 10.4.5 Załączniki w postaci dokumentów opisanych w punkcie 5.1 SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz. U. Nr71.poz.645). 10.5 W przypadku oferty składanej przez konsorcjum. Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 5. l, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. 10.6 Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę. 10.7 Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji Postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie. 10.8 Ofertę należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta na dowozy i odwozy uczniów 2006/2007, 2007/2008 - nie otwierać przed dniem 28.07.2006 roku, do godz. 10.15". Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nieotwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. 10.9 Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 10.10 Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio punkt 10.9 SIWZ. Na kopercie zewnętrznej należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie „ZMIANA OFERTY" lub „WYCOFANIE OFERTY". 11. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT 11.1 Termin składania ofert upływa 28.07.2006 roku o godz. 10,00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 11.2 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego pok. Nr 6 zaadresować: Wójt Gminy Nowy Korczyn ul. Krakowska 1 28 – 136 Nowy Korczyn 11.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2006 roku, o godz. 10.15, w siedzibie Zamawiającego, po k. 13 (sala konferencyjna). 11.4 Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek. 12. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Cena -100% Oferta z najniższą stawką za kilometr dowozu otrzyma maksymalnie 100 pkt, pozostałe zostaną ocenione proporcjonalnie do oferty z najniższą ceną (stawką). 13. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 13.1 Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie", na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy, a także roszczeń z tytułu gwarancji jakości. 14. WZÓR UMOWY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA 14.1 Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. 14.2 Wraz ze S1WZ, Wykonawca otrzymał od Zamawiającego wzór umowy na wykonanie Zamówienia (dalej „Wzór Umowy"). Wzór Umowy musi zostać uzupełniony przez Wykonawcę wyłącznie zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ oraz we Wzorze Umowy, o dane dotyczące Wykonawcy oraz dane zawarte w ofercie (tj. wynagrodzenie, itp). Tak uzupełniony Wzór Umowy określany jest dalej mianem „Uzupełnionego Wzoru Umowy". 14.3 Do oferty należy załączyć: wydruk Uzupełnionego Wzoru Umowy, parafowany na każdej stronie przez Osoby Uprawnione oraz oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach Uzupełnionego Wzoru Umowy. Wzór oświadczenia zawarty został w załączniku do SIWZ. 15. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ 15.1 Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku Postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego dokonania czynności, których podjęcie nakazują Zamawiającemu przepisy prawa, Wykonawca może złożyć protest. 15.2 Termin do wniesienia protestu wynosi 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 3 Ustawy. 15.3 Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia, jednocześnie przekazując jego kopię Zamawiającemu. 16. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 17. ZAŁĄCZNIKI Następujące załączniki stanowią integralną część SIWZ: Wykaz tras – załącznik nr 1 l/ Formularze oferty przetargowej 11 Formularz nr l - informacje ogólne o wykonawcy 3/ Formularz nr 2 — oświadczenie 4/ Formularz nr 3 - doświadczenie wykonawcy 5/ Formularz nr 4 - personel kierowców 61 Wzór umowy Załącznik Nr 1 Wykaz tras dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Nowy Korczyn- rok szkolny 2006/2007, 2007/2008 1. Piasek Wielki-Badrzychowice-Strożyska-Ucisków-Nowy Korczyn- 14 km, 2. Nowy Korczyn-Senisławice-Czarkowy-Stary Korczyn- Nowy Korczyn- 22 km 3. Nowy Korczyn-Senisławice-Czarkowy-Stary Korczyn- Nowy Korczyn- 22 km 4. Nowy Korczyn-Senisławice-Czarkowy-Stary Korczyn- Nowy Korczyn- 22 km 5. Nowy Korczyn-Strożyska-Nowy Korczyn- 20 km 6. Nowy Korczyn-Strożyska-Nowy Korczyn- 20 km 7. Nowy Korczyn-Strożyska-Nowy Korczyn- 20 km 8. Nowy Korczyn-Sępichów-Borowiny-Nowy Korczyn- 14 km 9. Nowy Korczyn-Sępichów-Borowiny-Nowy Korczyn- 14 km 10. Nowy Korczyn-Sępichów-Borowiny-Nowy Korczyn- 14 km 11. Nowy Korczyn-Sępichów-Borowiny-Nowy Korczyn- 14 km 12. Nowy Korczyn-Strożyska-Badrzychowice-Piasek Wielki- 14 km 13. Nowy Korczyn-Grotniki Małe-Harmoniny-Nowy Korczyn- 20 km 14. Nowy Korczyn-Grotniki Małe-Harmoniny-Nowy Korczyn- 20 km 15. Nowy Korczyn-Brzostków-Błotnowola-Parchocin-Pawłów-Raj-Nowy Korczyn-32km 16. Nowy Korczyn-Łęka-Grotniki Małe-Harmoniny-Ostrowce-Kawęczyn-Górnowola-Rzegocin-Nowy Korczyn- 35 km 17. Nowy Korczyn-Łęka-Grotniki Małe-Harmoniny-Ostrowce-Kawęczyn-Górnowola-Rzegocin-Nowy Korczyn- 35 km 18. Nowy Korczyn-Łęka-Podraje-Nowy Korczyn- 8 km, 19. Nowy Korczyn-Łęka-Podraje-Nowy Korczyn- 8 km, 20. Nowy Korczyn-Grotniki Małe-Pawłów-Raj-Kawęczyn-Brzostków-Błotnowola-Kępa Bolesławska-Parchocin-Nowy Korczyn -35 km 21. Nowy Korczyn-Grotniki Małe-Pawłów-Raj-Kawęczyn-Brzostków-Błotnowola-Kępa Bolesławska-Parchocin-Nowy Korczyn -35 km Razem: 438 km FORMULARZ OFERTY PRZETARGOWEJ Do............................................................................................................. (nazwa i adres zamawiającego) Ofertę przetargową składa: Nazwa wykonawcy (wykonawców) ................................................................................................ (adres) My niżej podpisani oferujemy świadczenie usługi przewozowej związanej z dowozami i odwozami uczniów w roku szkolnym 2006/2007 i 2007/2008 do szkół na ternie Gminy Nowy Korczyn za stawkę: ............... zł/km słownie: ............................ ............................................................ Wartość maksymalna wynikająca z niniejszego zamówienia .......................... ........................zł brutto,słownie: ................................................................................................................................................ w terminie od 1.09.2006 roku do 30 czerwca 2008 roku. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty otwarcia ofert, tj. do dnia .................................. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z otrzymanymi dokumentami przetargowymi i w pełni je akceptujemy. Składamy niniejszą ofertę przetargową we własnym imieniu/jako partner konsorcjum zarządzanego przez ................................................... {niepotrzebne skreślić). (nazwa lidera) Potwierdzamy, iż nie uczestniczymy w jakiejkolwiek innej ofercie dotyczącej tęgo samego postępowania. Nie znajdujemy się w sytuacji wykluczającej nas z uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w rozumieniu art. 24 Pzp. Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp i przedstawiamy wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Nazwisko i imię: ...................................................................................... Upoważniony do podpisania niniejszej oferty przetargowej w imieniu: Miejscowość i data: ............................................. Pieczęć Wykonawcy Niniejsza oferta przetargowa obejmuje następujące załączniki: (numerowany wykaz załączników wraz z tytułami) (potwierdzone podpisami wykonawcy) FORMULARZ NR l INFORMACJE OGÓLNE O WYKONAWCY 1. Nazwa Firmy (Przedsiębiorcy) .................................................... 2. Zarejestrowana siedziba: ........................................................... telefon ................. telefax ................ telex ............... e-mail ....... 3. Nazwiska Szefów/Dyrektorów 4. Rodzaj Firmy (forma organizacyjna) 5. Firmy zagraniczne podają informację, czy mają siedzibę w Polsce, czy nie. Podpis ..................................................... (osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy} Data: FORMULARZ NR 2 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Niniejszym oświadczam/my, że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Podpis ......................................... Data....................................... (osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy) (pieczęć firmy) miejscowość, data FORMULARZ NR 3 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT USŁUG W RAMACH DOWOZU UCZNIÓW Nazwa wykonawcy: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Lp. Odbiorca* Data wykonania Przedmiot wykonanej usługi Wartość * Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. ________________________________ _________________________________ Imiona i nazwiska osób uprawnionych do Czytelne podpisy osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy reprezentowania wykonawcy FORMULARZ NR 4 PERSONEL KIEROWCÓW PRZEWIDZIANY DO ZATRUDNIENIA PRZY REALIZACJI KONTRAKTU Nazwisko i imię Lata doświadczenia Opis doświadczenia Podpis ......................................... Data........................................... (osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy) UMOWA NR .....2006 na dowozy i odwozy uczniów 2006/2007 i 2007/2008 zawarta w Nowym Korczynie w dniu ................... ...2006 pomiędzy Gminą Nowy Korczyn reprezentowaną przez: mgr inż. Janusza Gajdę - Wójta Gminy Nowy Korczyn zwaną dalej „Zamawiającym" a: ........................ ................................................................... mającym swoją siedzibę ................................................................................na ul. .................................................... zwaną dalej „Wykonawcą" Na podstawie przeprowadzonego w dniu 28 lipca 2006 roku przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi transportu – dowozy i odwozy uczniów w roku szkolnym 2006/2006 i 2007/2008 na trasach wymienionych w załączniku nr l do niniejszej umowy. §1 Zamawiający zapewni opiekę osoby dorosłej przewożonych uczniów w trakcie odbywania kursów. §2 1. Termin uruchomienia przewozów ustala się na dzień l września 2006r. 2. Termin zakończenia przewozów ustala się na dzień 30 czerwca 2008r. 3. Każda ze stron może rozwiązać niniejszą umowę z zachowaniem 2 miesięcznego okresu wypowiedzenia. §3 Jeżeli zajdzie konieczność zmian na trasie lub godzinowego rozkładu jazdy Zamawiający jest zobowiązany do uzgodnienia tych zmian ze Wykonawcą na 3 dni przed terminem zamierzonej zmiany z załącznika nr l. §4 1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie (stawkę) w wysokości ....... złotych brutto (słownie: ...........................................) za l kilometr trasy. Stawka wynagrodzenia nie ulegnie zmianie przez okres trwania umowy. 2. Za wykonanie usługi Zamawiający będzie płacił należność wynikającą z załącznika do umowy stanowiącą iloczyn kilometrów wynikających z rozkładu tras jazdy oraz żądanej stawki za l kilometr. 3. Należność za usługę Zamawiający płacił będzie na podstawie faktury wystawionej zgodnie z §4 ust. 2 umowy. 4. Faktura wystawiana będzie do 7 dnia miesiąca za miniony miesiąc z terminem płatności 30 dni. 5. Zamawiający wynagrodzenie przeleje na konto Wykonawcy w ............... o nr ............................. 7. Wystawiona faktura stanowi rozliczenie ostateczne za miniony miesiąc. § 5 1. W razie awarii autobusu wykonującego przewóz Wykonawca zobowiązuje się do podstawiania autobusu zastępczego. 2. W przypadku nie wykonania przewozów zgodnie z załącznikiem nr l do niniejszej umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi zgodnie z § 6 ust. 2 umowy. 3. Wykonawca winien oznakować autobusy zgodnie z Prawem o ruchu drogowym i Kodeksem drogowym. §6 1. Strony postanawiają, że wiążącą formą odszkodowania będą kary umowne. 2. Ustala się kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach : a/ Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kar umownych: • za odstąpienie od umowy, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność w wysokości 20% wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 2 niniejszej umowy. b/ Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty Wykonawcy kar umownych: • za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w wysokości 20% wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 2 niniejszej umowy. c/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania przewyższającego kary umowne. 3. W przypadku powtarzających się opóźnień w wykonaniu kursów w krótkim okresie czasu z winy Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 4. W przypadkach bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych: a/ w przypadku wystąpienia gołoledzi, zasp śnieżnych, opóźnienia w rozpoczęciu kursu nie mogą przekroczyć 30 minut; b/ w przypadku nie wykonania kursu spowodowanego nie przejezdnością dróg zawinionych przez Zarządców dróg Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. §7 Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. l ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych /t.jedn. Dz.U. z 2004r. Nr 19 póz. 177 ze zmianami/. §8 Oprócz wypadków wymienionych w Kodeksie Cywilnym stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach: 1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: a/ w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie l miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach; b/ zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy; c/ zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy; d/ Wykonawca nie rozpoczął wykonywania usługi bez uzasadnionych przyczyn; 2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli: a/ Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, a zwłoka w zapłacie faktury przekracza okres l miesiąca od terminu płatności określonego w § 4 ust. 4 niniejszej umowy ; c/ Zamawiający zawiadomi Wykonawca, iż wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy; 3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. §9 Ewentualne spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy strony poddają rozstrzygnięciu przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Zamawiającego. §10 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 19; póz. 177 ze zmianami). § 11 Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach. Każda ze stron otrzymuje po dwa egzemplarze. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2988
Wprowadził do systemu: Henryk Krzyżański, data: 2006-07-20 14:31:46
Opublikował: Henryk Krzyżański, data publikacji: 2006-07-20 14:31:46
Ostatnia zmiana: Henryk Krzyżański, data: 2006-08-11 15:02:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu