Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 47

Data publikacji:
2008-09-12 12:11:42

Przedmiot: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów dla Gminy Nowy Korczyn

Treść przetargu:
Nowy Korczyn: udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań

Nowy Korczyn: udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań

z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów dla Gminy Nowy Korczyn
Numer ogłoszenia: 215419 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, fax. 041 3771044.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.nowykorczyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów dla Gminy Nowy Korczyn

CPV – 66.13.00.00-0

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie Gminie Nowy Korczyn kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów dla Gminy Nowy Korczyn w wysokości 1.000.000,00 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
30 wrzesień 2008 roku do 31.grudnia.2014 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .

1.3Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp).

1.4Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

1.5 W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie (konsorcja) powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przystąpienia do postępowania:

2.1 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie
spełnia/nie spełnia.

3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych [załącznik nr 2 do SIWZ].

1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.3 Akceptacja warunków umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).

1.4 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej – w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, przy czym umowa konsorcyjna powinna uwzględniać, co najmniej warunki określone w rozdziale IV).

2. W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 1.1, 1.2,. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia (art. 366 Kodeksu cywilnego).

3. Zasady składania ofert przez Wykonawców z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski

3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

  • SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 28-136 Nowy Korczyn woj. Świętokrzyskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 28-136 Nowy Korczyn - sekretariat pok. Nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączone pliki
specyfikacja_GMINA_NOWY_KORCZYN_SIWZ.docSpecyfikacja (specyfikacja_GMINA_NOWY_KORCZYN_SIWZ.doc - 186.88 KB)
Data publikacji: 2008-09-12 12:13:12 Redaktor: Leszek Chrobot

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2185
Wprowadził do systemu: Leszek Chrobot, data: 2008-09-12 12:11:42
Opublikował: Leszek Chrobot, data publikacji: 2008-09-12 12:13:35
Ostatnia zmiana: Leszek Chrobot, data: 2008-09-22 18:19:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu