Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 52

Data publikacji:
2009-03-26 21:19:58

Przedmiot: Nowy Korczyn: Remont drogi gminnej nr 002408T Kawęczyn - Radła

Treść przetargu:
 

Nowy Korczyn: Remont drogi gminnej nr 002408T Kawęczyn - Radła
BZP: Numer ogłoszenia: 78692 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 002408T Kawęczyn - Radła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nakładka bitumiczna na długości od 0+220 do 1+200 km i szerokości 3,0 mb. Projekt swoim zakresem obejmuje m.in. - wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, - profilowanie - zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert - najpóźniej do dnia 16.04.2009r. do godz. 1100, w wysokości: 2 500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy w Nowym Korczynie Bank Spółdzielczy w Kielcach oddz. Nowy Korczyn nr rachunku : 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010 z dopiskiem: wadium na Remont drogi gminnej nr 002408 T Kawęczyn - Radła. UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego polecenia przelewu. W przypadku wniesienia w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty oryginał dokumentu gwarancyjnego i obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XI.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ spełniali następujące wymogi; 2.1. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robota budowlana, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000 zł brutto. b) Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami. Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub inny sposób) do wytworni mas bitumicznych. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Musi dysponować, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane przed 16 października 2003r. wystawione na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Musi dysponować osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy i spełniała następujące wymogi: Kierownik budowy Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej. d) Możliwość przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia dotyczy jedynie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2.1. b) i c). 2.2. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę, co najmniej 100 000 zł. b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp. 4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie musza dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowi treść rozdziału VIII niniejszej SIWZ..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia. 1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22, ust. 1: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6). 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). 1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - przy czym co najmniej 1 robota o wartości 100 000 zł brutto - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7), b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8). Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub inny sposób) do wytworni mas bitumicznych. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 9), e) wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - (według wzoru stanowiącego załącznika nr 10), Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej- kierownik budowy, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d) oraz pkt. e), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 100 000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 100 000 zł. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1. Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. a) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. c) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2.3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VII, pkt. 1d). Każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie. 2.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 1.1.b), w pkt. 1.2. a), b), c), d), Dokumenty określone w pkt. 1.1a), w pkt. 1.3. a), b), c), d), e), f), w pkt. 1.4. a), b) winny potwierdzać spełnianie łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, do których się odnoszą. 2.5. Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta złożona przez takich wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkt. 1.2. a), b), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. w pkt. 1.2. c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów podane w pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Dołączone do oferty kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Korczyn, ul. Krakowska 1, 28 - 136 Nowy Korczyn..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn, pok. Nr 6( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączone pliki
PR_2009_01_52_Kosztorys-ofertowy.pdfPR_2009_01_52_Kosztorys-ofertowy (PR_2009_01_52_Kosztorys-ofertowy.pdf - 63.717 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:24:56 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_Kosztorys-ofertowy
PR_2009_01_52_ogloszenie.pdfPR_2009_01_52_ogloszenie (PR_2009_01_52_ogloszenie.pdf - 97.594 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:26:10 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_ogloszenie
PR_2009_01_52_Opis-techniczny.pdfPR_2009_01_52_Opis-techniczny (PR_2009_01_52_Opis-techniczny.pdf - 54.687 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:26:54 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_Opis-techniczny
PR_2009_01_52_Orientacja.pdfPR_2009_01_52_Orientacja (PR_2009_01_52_Orientacja.pdf - 350.284 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:28:20 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_Orientacja
PR_2009_01_52_Plan-Zagospodarowania-terenu-rys1.pdfPR_2009_01_52_Plan-Zagospodarowania-terenu-rys1 (PR_2009_01_52_Plan-Zagospodarowania-terenu-rys1.pdf - 849.461 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:29:40 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_Plan-Zagospodarowania-terenu-rys1
PR_2009_01_52_Przedmiar-robot.pdfPR_2009_01_52_Przedmiar-robot (PR_2009_01_52_Przedmiar-robot.pdf - 60.769 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:30:21 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_Przedmiar-robot
PR_2009_01_52_SIWZ.pdfPR_2009_01_52_SIWZ (PR_2009_01_52_SIWZ.pdf - 376.757 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:31:29 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_SIWZ
PR_2009_01_52_Specyfikacje.pdfPR_2009_01_52_Specyfikacje (PR_2009_01_52_Specyfikacje.pdf - 291.539 KB)
Data publikacji: 2009-03-26 21:32:38 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: PR_2009_01_52_Specyfikacje

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1974
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2009-03-26 21:19:58
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2009-03-26 21:42:23
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2009-03-26 21:42:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu