Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 53

Data publikacji:
2009-06-02 19:32:53

Przedmiot: Nowy Korczyn: Dostawa fotoradaru, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Straży Gminnej w Nowym Korczynie..

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: Dostawa fotoradaru, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Straży Gminnej w Nowym Korczynie..
Numer ogłoszenia: 176612 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fotoradaru, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Straży Gminnej w Nowym Korczynie...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fotoradaru, zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33211500-7 1. Opis przedmiotu inwestycji. Dane techniczne: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową wraz ze sprzętem komputerowym oraz programami komputerowymi do obróbki materiału zdjęciowego i emisji kompletnej dokumentacji mandatowej dla Straży Gminnej w Nowym Korczynie o niżej przedstawionych parametrach : 1.Urządzenie uniwersalne przystosowane do pomiarów w dowolnym miejscu na poboczu drogi -praca ze statywu -praca w kontenerze -praca w obudowie na maszcie -pomiar z pojazdu 2.Urządzenie musi posiadać możliwość : a. urządzenie przystosowane do zdalnego przesyłu informacji b. pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do dwóch pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego c. pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zbliżających się i oddalających względem przyrządu lub razem oba kierunki d. rozróżniania i rejestrowania pojazdów osobowych i ciężarowych i możliwość ustawienia odrębnych prędkości w tym samym czasie dla samochodów ciężarowych i samochodów osobowych e. możliwość rejestracji w pamięci liczby wykroczeń, liczby pojazdów przejeżdżających f. możliwość odtworzenia na miejscu i w dowolnym czasie dokumentacji zdarzenia bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia g. być przystosowane do pracy w okresie całej doby a zdjęcia w porze nocnej winny być wykonywane bez oślepienia kierowców z czytelną tablicą rejestracyjną oraz twarzą kierującego h. identyfikacji w tle zdjęcia -numeru urządzenia, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy ,prędkości dozwolonej i stwierdzonej ,numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru. i. rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością nie budzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu. j. możliwość wykonywania zdjęć ze statywu lub z kontenera na poboczu drogi ,z obudowy na maszcie jak również z pojazdu zaparkowanego na poboczu drogi przy otwartej i zamkniętej klapie samochodu. k. wyposażenie w dwa zestawy akumulatorów do wersji przewoźnej i wersji stacjonarnej i czas działania zestawu min.8 godzin 3.Ponadto system powinien spełniać następujące założenia: a. wyposażenie urządzenia w panel sterujący; ekran dotykowy lub klawiaturowy umożliwiający łączność bezprzewodową b. wyeksponowanie dowolnego fragmentu zdjęcia np. numer rejestracyjny pojazdu, twarz kierowcy z możliwością ustawienia jasności oraz kontrastu c. umożliwiać przenoszenie zawartości do komputera i posiadać kompatybilny program komunikacyjny do przenoszenia zawartości pamięci do innych programów analitycznych d. posiadać program do obróbki materiału zdjęciowego oraz emisji kompletnej dokumentacji postępowania w sprawie o wykroczenie (mandatowej) z licencją i oświadczeniem o możliwości jej modyfikacji według potrzeb zamawiającego (zainstalowanie programu na komputerze wskazanym przez zamawiającego na koszt własny wykonawcy i dostarczeniu urządzenia zamawiającemu). e. urządzenie musi być przystosowane do pracy w temperaturze od -10 stopni do + 50 stopni Celsjusza f. możliwość porządkowania bazy danych według zadanych kryteriów -rosnąco i malejąco g. możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów :daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru prowadzonej sprawy. h. sprzęt komputerowy, pulpity sterownicze, oprogramowanie oraz instrukcje winny być w języku polskim 4.Inne warunki techniczne to: a. kamera o cyfrowym zapisie zdjęć nie mniejszym niż 1.5 mln pikseli b. możliwość uzyskania zdjęć w efekcie głębi koloru min 16 bit c. odpowiednie filtry redukujące refleksy na szybach przednich pojazdów d. lampa błyskowa o osobnym źródle zasilania i możliwość ciągłej pracy bez efektu przegrzania e. czas przeładowania lampy błyskowej max 0.5 sekundy f. możliwość wykonania zdjęć zarówno w dzień jak i w nocy bez oślepiania kierujących pojazdami g. zakres pomiaru od 20 do 250 km)h a dokładność pomiaru +)- 3km)h do 100 km)h oraz +)- 3% powyżej 100 km)h h. ustawienia prędkości co 1 km)h i. sprzęt komputerowy o wymaganiach : - urządzenie musi być przystosowane w pełnym zakresie do współpracy z urządzeniem wykonującym pomiar na drodze oraz urządzeniem wykonującym pomiar w stacji bazowej -posiadać zainstalowane oprogramowanie rekomendowane przez producenta urządzenia pomiarowego, które umożliwi poprzez łączność bezprzewodową sterowanie pracą urządzenia pomiarowego na odległość oraz podgląd rejestrowanych wykroczeń przekroczenia prędkości -mieć możliwość poprzez system łączności bezprzewodowej przenoszenia zarejestrowanych przekroczeń prędkości ze stacji bazowej do swojej pamięci a później poprzez pamięć przenośną USB do komputera bazowego -posiadać alternatywne urządzenie umożliwiające pobór prądu z instalacji samochodowej(zasilacz samochodowy). 5.Komputer bazowy z oprogramowaniem umożliwiającym analizę i gromadzenie danych z fotoradaru o nie gorszych parametrach niż : -procesor dwurdzeniowy INTEL lub AMD -pamięć operacyjna DDR 2 2GB -dysk twardy 250 GB -nagrywarka DVD RW+)- -płyta główna z obsługą pamięci w trybie dwukanałowym, 4-6 gniazd USB 3x PCI ,1 x PCI Express 16x, gniazdo LAN 100 Mb -karta graficzna PCI Express 16x,256 MB ,128 bit -napęd dyskietek 1,44 MB -obudowa MIDI -system operacyjny Windows XP Professional SP 3 -pakiet MS Office Small Bussines 2007 -akcesoria: mysz optyczna ,klawiatura, pamięć flash USB 4GB ,czytnik kart flash 5in1 -monitor 22 LCD -drukarka kolorowa laserowa ,format papieru A-4 -skaner kolorowy 600 dpi 6.System operacyjny oraz oprogramowanie powinno umożliwiać co najmniej: -tworzenie baz danych zawierających zdjęcia z uwzględnieniem daty wykonania pomiaru, numeru zdjęcia, nr. rej. pojazdu, danych osobowych kierującego przypisanych do pojazdu -umieszczenie adnotacji procesowych do każdego zdjęcia -przeglądanie zdjęć -wyszukiwanie zdjęć według daty, numeru zdjęcia, nr. rejestracyjnego pojazdu, danych osobowych właściciela pojazdu, miejsca dokonywanego pomiaru -cyfrową korektę zdjęcia w celu polepszenia identyfikacji pojazdu i twarzy kierowcy -porządkowanie bazy danych według czynności procesowych -wykorektowanie zdjęcia twarzy pasażerów fotografowanego pojazdu. 7.Do oferty dołączyć kompletną instrukcję montażu i obsługi urządzeń napisana w języku polskim oraz przykłady gotowych raportów o wykroczeniu. 8.Wykonawca przeszkoli na koszt własny wskazanych strażników Straży Gminnej w Nowym Korczynie w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu oraz programów komputerowych do stopnia bezbłędnego praktycznego opanowania przez nich umiejętności ich obsługi, co będzie potwierdzone wydaniem zaświadczeń ukończenia takiego szkolenia 9.Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ponadto Wykonawca zapewni w okresie, co najmniej 3 lat serwis pogwarancyjny 10.Odbiór urządzenia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego 11.Wykonawca dostarczy urządzenie wraz z legalizacją pierwotną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.15.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych -gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) Wadium w wysokości : 3 000 zł. należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na Konto bankowe Bank Spółdzielczy Kielce o)Nowy Korczyn Konto nr 11 8493 0004 0130 0200 0231 0005 z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty. 2) w innych formach - w terminie składania oferty (oryginał dokumentu zdeponować w kasie, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz pokwitowań złożenia dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 zadań z zakresu dostawy przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość, każde o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. udzielą min. 2 letniej gwarancji na dostarczony sprzęt. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika nr 2 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wymagane jest wykazanie minimum 3 zadań z zakresu dostawy przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość, każde o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 3. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda załączenia do oferty: 1) Zatwierdzenia Typu Urządzenia i Typu Kontenera wydane przez Główny Urząd Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636). 2) Orzeczenia Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy PIT w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska. 3) Aktualnego świadectwa legalizacji wydanego przez właściwy Urząd Miar. 4) Przykładowych zdjęć wykonanych przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne. Wykonane zdjęcia muszą być czytelne a twarze kierujących rozpoznawalne. Zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle - numeru i nazwy urządzenia, którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru. Zdjęcia muszą być wykonane w ciągu tygodnia poprzedzającego termin składania ofert. a. 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych 6.00 - 7.00; b. 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych 12.00 - 13.00;0 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych 22.00 - 23.00; Uwaga: Dokumenty (wymienione w punkcie 1. i 2.) winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem: - Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

·         1 - Cena - 60

·         2 - jakość zdjęć - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Korczyn, Ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Korczyn, Ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn sekretariat pok. nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączone pliki
SIWZ FOTORADAR WRAZ Z ZALACZNIKAMI.pdfSIWZ FOTORADAR WRAZ Z ZALACZNIKAMI (SIWZ FOTORADAR WRAZ Z ZALACZNIKAMI.pdf - 115.302 KB)
Data publikacji: 2009-06-02 19:48:38 Redaktor: Andrzej Piotrowski
ODPOWIEDZ NA PYTANIE.docODPOWIEDZ NA PYTANIE (ODPOWIEDZ NA PYTANIE.doc - 25.088 KB)
Data publikacji: 2009-06-04 12:38:59 Redaktor: Andrzej Piotrowski
OGLOSZENIE MODYFIKACJA.docOGLOSZENIE MODYFIKACJA (OGLOSZENIE MODYFIKACJA.doc - 61.952 KB)
Data publikacji: 2009-06-04 11:52:17 Redaktor: Andrzej Piotrowski
MODYFIKACJA SIWZ FOTORADAR WRAZ Z ZALACZNIKAMI.DOCMODYFIKACJA SIWZ FOTORADAR WRAZ Z ZALACZNIKAMI (MODYFIKACJA SIWZ FOTORADAR WRAZ Z ZALACZNIKAMI.DOC - 169.984 KB)
Data publikacji: 2009-06-04 12:42:57 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2341
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2009-06-02 19:32:53
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2009-06-02 19:50:44
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2009-06-04 12:35:39
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu