Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 60

Data publikacji:
2010-04-20 10:36:19

Przedmiot: Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego w wysokości 2 273 349 PLN z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów oraz pokrycie deficytu budżetowego

Treść przetargu:


Nowy Korczyn: Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego w wysokości 2 273 349 PLN z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów oraz pokrycie deficytu budżetowego
Numer ogłoszenia: 89427 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego w wysokości 2 273 349 PLN z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów oraz pokrycie deficytu budżetowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego w wysokości 2 273 349 PLN ( słownie dwa miliony dwieście siedemdziesiąt trzy tysiące trzysta czterdzieści dziewięć złotych) z przeznaczeniem na: a)Spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów b) Pokrycie deficytu budżetowego Uruchomienie kredytu nastąpi w następujących transzach i terminach: do 31.05.2010 r. - 757 783 zł do 31.08.2010 r. - 757 783 zł do 30.11.2010 r. - 757 783 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) lub kserokopia innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych - tylko w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego oraz oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje złożone w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach 5 i 6 SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na postawie art. 144 ustawy zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie oraz zgodnie z zapisami określonymi w § 7 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 28-136 Nowy Korczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 28-136 Nowy Korczyn pok. nr 5 I piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ODPOWIEDZ NA PYTANIA III

MODYFIKACJA SIWZ KREDYT 2010

ODPOWIEDZ NA PYTANIA II

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Odpowiedzi na pytania

Dokumenty do odpowiedzi 1

URG zmieniajaca budżet w 2010r.

URG w sprawie udzielenia Wójtowi absolatorium z wykonania budżetu za rok 2008

URG o powołaniu Skarbnika Gminy

Załączone pliki
SIWZ_KREDYT_2010.docSIWZ KREDYT 2010r. (SIWZ_KREDYT_2010.doc - 259.584 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:37:59 Redaktor: Andrzej Piotrowski
URG_XXXXII_211_2010.pdfURG_XXXXII_211_2010 (URG_XXXXII_211_2010.pdf - 4400.746 KB)
Data publikacji: 2010-03-10 09:43:35 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: W sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowy Korczyn na rok 2010
Rb-NDS_za _2009r.pdfRb-NDS za 2009 r. (Rb-NDS_za _2009r.pdf - 530.56 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:43:01 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-Z_za _2009r.pdfRb-Z za 2009 r. (Rb-Z_za _2009r.pdf - 1060.873 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:45:07 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-27-S_za_2009r.pdfRb-27-S za 2009 r. (Rb-27-S_za_2009r.pdf - 2386.653 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:46:18 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-28-S_za_ 2009r.pdfRb-28 S za 2009 r. (Rb-28-S_za_ 2009r.pdf - 5038.244 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:48:10 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opinia_RIO_o_projekcie_budzetu_na_2010r.pdfOpinię RIO o projekcie budżetu na 2010 r. (Opinia_RIO_o_projekcie_budzetu_na_2010r.pdf - 795.716 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:48:53 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opinia_RIO_z_wykonania_budzetu_za_I_polrocze_2009r.pdfOpinia RIO z wykonania budżetu za I półrocze 2009 r. (Opinia_RIO_z_wykonania_budzetu_za_I_polrocze_2009r.pdf - 1326.029 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:49:52 Redaktor: Andrzej Piotrowski
URG_XLIV_217_2010.docURG_XLIV_217_2010 (URG_XLIV_217_2010.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2010-03-15 12:21:09 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Opis: W sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
Opinia_RIO_o_mozliwosci_splaty_kredytu.pdfOpinia RIO o możliwości spłaty kredytu , będącego przedmiotem postępowania. (Opinia_RIO_o_mozliwosci_splaty_kredytu.pdf - 1326.029 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 10:52:07 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2269
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2010-04-20 10:36:19
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2010-04-20 11:03:02
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2010-04-29 12:08:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu