Wersja archiwalna z dnia 2014-04-03 12:22:16
|
Gmina Nowy Korczyn | |
Adres: Krakowska 1 28-136 Nowy Korczyn |
Kontakt: tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44 E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl Strona www: www.nowykorczyn.pl |
Numer ID: 134 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego. | |
Treść przetargu: Nowy Korczyn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzostkowie związana z wymianą pokrycia i ociepleniem dachów i stropodachów budynku szkoły, uzupełnieniem ocieplenia ścian oraz przebudowa instalacji c.o w budynku głównym szkoły. 1. Wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem styropapą stropodachu płaskiego głównego budynku szkoły. 2. Wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem styropapą stropodachu płaskiego parterowego skrzydła wschodniego budynku szkoły, mieszczącego salę gimnastyczną. 3. Wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem połaci dachowej wełną mineralną dachu dwuspadowego, pokrytego blachą trapezową ocynkowaną na nową blachę trapezową, powlekaną skrzydła południowego budynku szkoły. 4. Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku szkoły. Część II - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starym Korczynie związana z ociepleniem stropodachu, nadbudową dachem dwuspadowym z poddaszem nieużytkowym, ociepleniem ścian zewnętrznych, wymianą stolarki, przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na gazowe wraz z przebudową instalacji c.o. w budynku. 1. Nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Starym Korczynie dachem stromym dwuspadowym z poddaszem nieużytkowym. 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 - 038 Fasada wraz z wykonaniem elewacji metodą lekko-mokrą. 3. Wymiana zużytej stolarki okiennej oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni opalanej paliwem stałym na gaz ziemny. Część III - Termomodernizacja budynku Samorządowego Zakładu opieki Zdrowotnej w Brzostkowie wraz z budową podnośnika przychodowego dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 - 038 Fasada wraz z wykonaniem elewacji metodą lekko-mokrą. 2. Wymiana zużytej stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Montażem platformy przyschodowej dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji, które stanowią:. a) projekt budowlany, b) przedmiar robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.01.00.00-8, 45.26.10.00-4, 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium : dla części I - w wysokości 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. dla części II - w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. dla części III - w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010, z dopiskiem Wadium , Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Województwa Świętokrzyskiego oraz nazwę części tj. część I, część II lub część III 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 25.1. W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy. 25.2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: 25.2.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: 25.2.1.1. klęski żywiołowe; 25.2.1.2. warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych 25.2.2 błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; 25.2.3 wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 25.2.4 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 25.3. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 25.3.1 Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego 25.3.2 Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 25.4. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 10 wzoru umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Korczyn ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn - sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 - Oś Priorytetowa 4 -Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzostkowie związana z wymianą pokrycia i ociepleniem dachów i stropodachów budynku szkoły, uzupełnieniem ocieplenia ścian oraz przebudowa instalacji c.o w budynku głównym szkoły..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starym Korczynie związana z ociepleniem stropodachu, nadbudową dachem dwuspadowym z poddaszem nieużytkowym, ociepleniem ścian zewnętrznych, wymianą stolarki, przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na gazowe wraz z przebudową instalacji c.o. w budynku..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Samorządowego Zakładu opieki Zdrowotnej w Brzostkowie wraz z budową podnośnika przychodowego dla potrzeb osób niepełnosprawnych..
|
Załączone pliki |
SIWZ (siwz_134.pdf - 287.805 KB) | |
Data publikacji: 2014-03-31 15:09:25 Redaktor: Andrzej Piotrowski | |
Dokumentacja (dokumentacja_134.zip - 59860.509 KB) | |
Data publikacji: 2014-03-31 15:11:44 Redaktor: Andrzej Piotrowski |
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2014-03-31 15:48:55
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |