Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 109

Data publikacji:
2013-02-01 22:42:54

Przedmiot: na zaciągnięcie w 2013 r. : 1) kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 6.517.468,96 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 2) kredytu długoterminowego w kwocie 2.256.460,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego w 2013 roku.

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: na zaciągnięcie w 2013 r. : 1) kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 6.517.468,96 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 2) kredytu długoterminowego w kwocie 2.256.460,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 45346 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zaciągnięcie w 2013 r. : 1) kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 6.517.468,96 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 2) kredytu długoterminowego w kwocie 2.256.460,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Zaciągnięcie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 6.517.468,96 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w następujących bankach i kwotach: - Bank Spółdzielczy w Kielcach kwota 400.000,00 zł - ING Bank Śląski o/Kielce kwota 1.515.565,96 zł. - Bank Spółdzielczy w Kielcach kwota 1.200.000,00 zł - PKO BP SA kwota 2.735.903,00 zł. - Bank Spółdzielczy w Kielcach kwota 666.000,00 zł. b) Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2.256.460,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego w 2013 roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2032.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w formie pieniężnej w wysokości: a) na I część zamówienia 65.000,00 zł. b) na II część zamówienia 22.000,00 zł. Wpłaty należy dokonać na niżej podany rachunek bankowy: Gmina Nowy Korczyn BS w Kielcach o-Nowy Korczyn 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010 Dokonując wpłaty wadium należy uwzględnić okres przepływu środków w taki sposób, aby znalazły się one na rachunku bankowym zamawiającego do dnia 14 marca 2013 roku.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) lub kserokopia innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych - tylko w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego oraz oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Metoda spełnia-nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Metoda spełnia-nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiednim potencjałem technicznym. Metoda spełnia-nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiednim potencjałem technicznym. Metoda spełnia-nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w-w warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje złożone w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach 5 i 6 SIWZ. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w-w warunki -Wykonawca- spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 6 - wzór umowy, który jest integralną częścią SIWZ. Na postawie art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie oraz zgodnie z zapisami określonymi w § 7 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn pokój nr 5 Sekretariat Gminy (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączone pliki
siwz_109.pdfSIWZ (siwz_109.pdf - 179.701 KB)
Data publikacji: 2013-02-01 22:44:55 Redaktor: Andrzej Piotrowski
dokumentacja_109.zipDOKUMENTACJA (dokumentacja_109.zip - 2424.831 KB)
Data publikacji: 2013-02-04 12:16:57 Redaktor: Andrzej Piotrowski
odpowiedz_1_109.pdfOdpowiedz 1 (odpowiedz_1_109.pdf - 32.804 KB)
Data publikacji: 2013-02-19 18:46:33 Redaktor: Andrzej Piotrowski
odpowiedz_2_109.pdfOdpowiedz 2 (odpowiedz_2_109.pdf - 33.925 KB)
Data publikacji: 2013-02-19 18:47:41 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Dokumenty_odpowiedz_1_2_109.zipDokumenty do odpowiedzi 1 i 2 (Dokumenty_odpowiedz_1_2_109.zip - 2307.966 KB)
Data publikacji: 2013-02-19 18:49:54 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-27S_4_2012.pdfRb-27S (Rb-27S_4_2012.pdf - 793.291 KB)
Data publikacji: 2013-02-25 12:11:04 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-28S_4_2012.pdfRb-28S (Rb-28S_4_2012.pdf - 1234.779 KB)
Data publikacji: 2013-02-25 12:11:23 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-N_4_ 2012.pdfRb-N (Rb-N_4_ 2012.pdf - 297.077 KB)
Data publikacji: 2013-02-25 12:11:47 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-NDS_4_2012.pdfRb-NDS (Rb-NDS_4_2012.pdf - 190.145 KB)
Data publikacji: 2013-02-25 12:12:08 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Rb-Z_4_2012.pdfRb-Z (Rb-Z_4_2012.pdf - 305.455 KB)
Data publikacji: 2013-02-25 12:12:38 Redaktor: Andrzej Piotrowski
odpowiedz_3_109.pdfOdpowiedz 3 (odpowiedz_3_109.pdf - 26.688 KB)
Data publikacji: 2013-02-26 22:07:53 Redaktor: Andrzej Piotrowski
odpowiedz_4_109.pdfOdpowiedz 4 (odpowiedz_4_109.pdf - 36.596 KB)
Data publikacji: 2013-02-26 22:08:15 Redaktor: Andrzej Piotrowski
odpowiedz_5_109.pdfOdpowiedz 5 (odpowiedz_5_109.pdf - 33.926 KB)
Data publikacji: 2013-03-08 12:42:31 Redaktor: Andrzej Piotrowski
odpowiedz_6_109.pdfOdpowiedz 6 (odpowiedz_6_109.pdf - 31.411 KB)
Data publikacji: 2013-03-13 23:28:28 Redaktor: Andrzej Piotrowski
siwz_zalaczniki_109.docxZałączniki edytowalne do SIWZ (siwz_zalaczniki_109.docx - 50.843 KB)
Data publikacji: 2013-03-13 23:28:55 Redaktor: Andrzej Piotrowski
zonwos_109.pdfZaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek (zonwos_109.pdf - 655.594 KB)
Data publikacji: 2013-03-14 12:25:21 Redaktor: Andrzej Piotrowski
zonwplsz_109.pdfZaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości (zonwplsz_109.pdf - 866.592 KB)
Data publikacji: 2013-03-14 12:26:00 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2243
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2013-02-01 22:42:54
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2013-02-01 22:48:41
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2013-03-14 12:22:11
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu