Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 129

Data publikacji:
2014-02-21 13:42:41

Przedmiot: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Ostrowce, Górnowola, Badrzychowice ..

Treść przetargu:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.nowykorczyn.pl


Nowy Korczyn: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Ostrowce, Górnowola, Badrzychowice .
Numer ogłoszenia: 61672 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w miejscowościach: Ostrowce, Górnowola, Badrzychowice ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: Budowa placu zabaw w miejscowości Badrzychowice, działka nr 622, gmina 28-136 Nowy Korczyn, Budowa placu zabaw w miejscowości Górnowola, działka nr 179, gmina 28-136 Nowy Korczyn, Budowa placu zabaw w miejscowości Ostrowce, działka nr 84, gmina 28-136 Nowy Korczyn CHARAKTERYSTYKA URZĄDZEŃ 1. Zestaw zabawowy z zadaszeniem szt. 1 oraz bez zadaszenia szt 2 DANE TECHNICZNE. Wymiary: 2,93 x 7,67 m Wysokość urządzenia 1,81 m ELEMENTY ZESTAWU. podest sześciokątny 1 szt. podest kwadratowy 1 szt. schody antypoślizgowe 1 szt. zjeżdżalnia 1 szt. ścianka wspinaczkowa 1 szt. pomost wiszący prosty 1 szt. panel edukacyjny 1 szt. panel standardowy 4 szt. MATERIAŁY. drewno konstrukcyjne sosnowe, klejone warstwowo o przekroju kwadratowym z zaoblonymi krawędziami. Drewno impregnowane specjalistycznymi środkami ochronnymi oraz dodatkowo dwukrotnie malowane. Kolor drewna: jasny brąz montaż na metalowych kotwach, betonowanych w gruncie betonem klasy B-20 zjeżdżalnia - ślizg ze stali nierdzewnej daszki oraz barierki wykonane ze sklejki laminowanej pokrytej filmem melaminowym podesty z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej elementy metalowe malowane proszkowo słupki zabezpieczone od góry kapturkami z tworzywa sztucznego. śruby ocynkowane i zabezpieczone plastikowymi zaślepkami wkręty nierdzewne 2. Piaskownica z siedziskami w narożach szt - 3 1. DANE TECHNICZNE: Wymiary: min. 3,20 x 3,20 m. Wysokość urządzenia min. 0, 30 m. 2. MATERIAŁY: drewno konstrukcyjne sosnowe, impregnowane ciśnieniowo, dodatkowo malowana 3. Huśtawka podwójna szt. - 1 DANE TEC HNICZNE: Wymiary: 2, 1 0 x 3,80m Wysokość urządzenia: 2,30m MATERIAŁY: drewno konstrukcyjne sosnowe, klejone warstwowo o przekroju kwadratowym z zaoblonymi krawędziami. Drewno impregnowane specjalistycznymi środkami ochronnymi oraz dodatkowo dwukrotnie malowane. montaż na metalowych kotwach, betonowanych w gruncie betonem klasy B-20 belka górna metalowa, ocynkowana i malowana łańcuchy i zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej siedziska atestowane gumowe z aluminiowym wkładem: siedziska proste słupki zabezpieczone od góry kapturkami z tworzywa śruby ocynkowane i zabezpieczone plastikowym i zaślepkami 4. Bujak sprężynowy szt. - 3 1. DANE TECHNICZNE. Wymiary 0,3 m x 1,0 m x h = 0,8 m. Wysokość urządzenia: 0.80 m 2 MATERIAŁY. urządzenie wykonane z tworzywa HDPE wodoodpornego, malowanego farbami akrylowymi sprężyna stalowa malowana proszkowo, atestowana. Sprężyna z pręta Ǿ 20mm (stal 50 CRV4). Fundament z betonu C12/15 (alternatywnie montaż na stalowej podstawie). Elementy metalowe malowane proszkowo uchwyty wykonane z trwałego tworzywa sztucznego z nasadką zapobiegającą ześlizgnięciu montaż poprzez betonowanie w gruncie betonem klasy B-20 5. Bujak sprężynowy szt. - 3 1 DANE TECHNICZNE. Wymiary 0,3 m x 1,0 m x h = 0,8 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,50 m 2 MATERIAŁY. urządzenie wykonane z tworzywa HDPE wodoodpornego, malowanego farbami akrylowymi sprężyna stalowa malowana proszkowo, atestowana. Sprężyna z pręta Ǿ 20mm (stal 50 CRV4). Fundament z betonu C12-15 -alternatywnie montaż na stalowej podstawie. Elementy metalowe malowane proszkowo uchwyty wykonane z trwałego tworzywa sztucznego z nasadką zapobiegającą ześlizgnięciu montaż poprzez betonowanie w gruncie betonem klasy B-20 6. Ławka z oparciem szt. - 7 1 DANE TECHNICZNE. Długość - 180 cm Wysokość - 75 cm Wysokość siedziska - 43 cm Głębokość siedziska - 45 cm Listwy o wymiarach - 180x8x4 cm 2 MATERIAŁY. Ławka drewniana, na ramie z rur stalowych. Elementy wykonane z drewna zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi. Elementy metalowe zabezpieczone lub malowane proszkowo. 7. Kosz na śmieci szt. - 3 1 DANE TECHNICZNE. Wysokość całkowita 100 cm Pojemność 35 l 2 MATERIAŁY Konstrukcja: stal cynkowa, malowana proszkowo Kotwienie: zabetonowanie 50 cm w gruncie 8. Huśtawka pojedyncza szt. - 2 1. DANE TECHNICZNE: Wymiary: 1,62 x 1,65 m Wysokość urządzenia: 2,00 m Wysokość siedziska od podłoża = 45 cm 2. MATERIAŁY: drewno konstrukcyjne sosnowe, klejone warstwowo o przekroju kwadratowym z zaoblonymi krawędziami. Drewno impregnowane specjalistycznymi środkami ochronnymi oraz dodatkowo dwukrotnie malowane. montaż na metalowych kotwach, betonowanych w gruncie betonem klasy B-20 belka górna metalowa, ocynkowana i malowana łańcuchy i zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej siedzisko atestowane gumowe z aluminiowym wkładem. Siedzisko dla dziecka starszego. słupki zabezpieczone od góry kapturkami z tworzywa śruby ocynkowane i zabezpieczone plastikowym i zaślepkami Uwaga: Zakres dokumentacji jest szerszy i zakres jej odniesienia do opisu przedmiotu zamówienia wskazuje przedmiar robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% polegających na powtórzeniu zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 17.1 Wadium - 2 000,00 PLN, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. 17.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Nowy Korczyn na konto w Banku Spółdzielczym w Kielcach Oddział w Nowym Korczynie nr 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010 . Wadium nr postępowania ZITŚ.271.04.2014. 17.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.5 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 17.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.8.1. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.8.2. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.8.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego 17.8.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli złoży wykaz wszystkich najważniejszych wykonanych w tym okresie robót, a w ramach tych robót: Wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 20 tys. zł. każda, polegające na wykonaniu robót związanych z budową lub przebudową placów zabaw. Do pozycji wykazu t z opisanym wyżej zakresem należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone W wykazie należy również wskazać wszystkie roboty budowlane zlecone, a niewykonane i wykonane nienależycie w okresie ostatnich pięciu lat, bilans wartościowy wszystkich robót zleconych, a niewykonanych i wykonanych nienależycie nie może przekroczyć 15 % łącznej wartości robót wykonanych należycie. Uwaga, w przypadku braku robót budowlanych zleconych ( w okresie ostatnich 5 lat), a niewykonanych i wykonanych nienależycie nie ma obowiązku składania wykazu wszystkich wykonanych robót.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Uwaga, w przypadku braku robót budowlanych zleconych ( w okresie ostatnich 5 lat), a niewykonanych i wykonanych nienależycie nie ma obowiązku składania wykazu wszystkich wykonanych robót.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany wynagrodzenia umownego: 1) W przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości przedmiotu umowy zgodnie z kosztorysami powykonawczymi, za faktycznie wykonaną ilość robót budowlanych. 2) W przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym. 3) Ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) W przypadku konieczności wykonania dodatkowych zamówień nie objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, mogą one być wykonane na podstawie odrębnego zamówienia zleconego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5). Zakres robót dodatkowych zostanie ustalony i zatwierdzony przez Zamawiającego w protokole konieczności, a ich wartość zostanie ustalona w oparciu o kosztorys. Wykonawca do kosztorysu przyjmie czynniki cenotwórcze, ceny materiałów i sprzętu w wielkości nie przekraczającej średnich cen z publikacji SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wyceny. 2 zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa; 2) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub w SIWZ; 3) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają 4) z powodu zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy( zdarzenia siły wyższej np. intensywne opady), uzasadnionego wstrzymania robót przez Zamawiającego, przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, jeżeli taka przerwa będzie miała wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 5. Zmiany osobowe w zakresie osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Korczyn, Ul. Krakowska 1, 28 - 136 Nowy Korczyn. Godziny urzędowania od 700 do 1500..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: 20.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w - sekretariat pok. Nr 5, I piętro Gminy Nowy Korczyn, Ul. Krakowska 1, 28 - 136 Nowy Korczyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane ze środków w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączone pliki
siwz_129.pdfSIWZ (siwz_129.pdf - 188.254 KB)
Data publikacji: 2014-02-21 13:43:27 Redaktor: Andrzej Piotrowski
dokumentacja_129.zipDokumentacja (dokumentacja_129.zip - 33804.16 KB)
Data publikacji: 2014-02-21 13:45:01 Redaktor: Andrzej Piotrowski
modyfikacia_siwz_129.pdfModyfikacja SIWZ (modyfikacia_siwz_129.pdf - 74.464 KB)
Data publikacji: 2014-02-28 14:01:40 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2030
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2014-02-21 13:42:41
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2014-02-21 13:50:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu