Wersja do druku

Zamawiający:

ZGK w NK

Adres:
Grotniki Duże
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. (041) 37-71-076, fax. (041) 37-71-076
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 58

Data publikacji:
2010-01-29 20:15:23

Przedmiot: Nowy Korczyn: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego samochodu śmieciarki do wywozu nieczystości stałych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Korczynie z podwoziem r.p. 2009 lub 2010, zabudowa fabrycznie nowa r.pr. 2009 lub 2010.

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego samochodu śmieciarki do wywozu nieczystości stałych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Korczynie z podwoziem r.p. 2009 lub 2010, zabudowa fabrycznie nowa r.pr. 2009 lub 2010.
Numer ogłoszenia: 27096 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3771076, faks 41 3771076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego samochodu śmieciarki do wywozu nieczystości stałych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Korczynie z podwoziem r.p. 2009 lub 2010, zabudowa fabrycznie nowa r.pr. 2009 lub 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego samochodu śmieciarki do wywozu nieczystości stałych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Korczynie z podwoziem r.p. 2009 lub 2010, zabudowa fabrycznie nowa r.pr. 2009 lub 2010. Kod CPV: 1. 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów 2. 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów Parametry, jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia: 1. Kabina : Wyposażenie zewnętrzne: a. oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera, b. szyba przednia ze szkła zespolonego, c. lusterka główne sterowane elektrycznie i podgrzewane. d. światła obrotowe ( pomarańczowe) na dachu kabiny lub na zabudowie. wyposażenie wewnętrzne a. pokrycie siedzenia standardowej jakości b. siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym c. osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera d. tablica rozdzielcza w wykonaniu standardowym e. wykładzina z tworzywa na podłogę i tunel silnika f. kabina krótka 3-miejscowa w kolorze białym - RAL 9010 g. radioodtwarzacz CD 2. Silnik, układ chłodzenia, sprzęgło a. silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy minimum 180 KM bez AD Blue spełniającym wymogi odnośnie czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, nie mniej niż EURO-4 b. skrzynia biegów - manualna 3. Układ hamulcowy a. elektroniczny system hamulcowy b. ABS układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania c. hamulce tarczowe dla osi przedniej d. hamulce tarczowe dla tylnej osi e. przyłącze sprężonego powietrza 4. Układ kierowniczy a. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie b. koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem c. zbiornik oleju wspomagania układu kierowniczego z miarką d. blokada koła kierownicy 5. Rama a. belka zabezpieczająca przed wjazdem z tyłu b. zderzak metalowy lub z tworzywa sztucznego 6. Zawieszenie przednie a. przednie paraboliczne b. stabilizator przedniej osi c. rozmiar kół R 17,5 7. Zawieszenie tylne a. tylne paraboliczne b. oś tylna napędzana c. koła bliźniacze R 17,5 8.Wskaźniki a. zestaw wskaźników km/h b. tachograf cyfrowy c. fabryczna aktywacja tachografu - wstępna kalibracja d. komputer pokładowy z menu w języku polskim 9.Oświetlenie a. regulacja zasięgu świateł b. światła główne halogenowe podwójne H7 dla ruchu prawostronnego c. światła pozycyjne d. boczne światłą obrysowe 10. Wyposażenie elektryczne a. sygnał dźwiękowy elektryczny jednotonowy b. mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów c. Akumulatory 12V140Ah 2 szt d. skrzynka na akumulatory zamykana e. alternator 28V 110A 3080W f. elektryczny mechanizm wycieraczek 11. Wyposażenie dodatkowe wymagane a. instrukcja obsługi w języku polskim b. apteczka oryginalna luzem c. trójkąt ostrzegawczy oryginalny luzem d. lampa ostrzegawcza luzem e. podnośnik hydrauliczny min. 10 t. f. 2 kliny pod koła g. gaśnica h. koło zapasowe i. pojemnik z wodą do mycia rąk j. klucze - wyposażenie standartowe 12. Wymagania techniczne dla urządzenia śmieciarki: a. dopuszczalna masa całkowita pojazdu - do 12 t b. ładowność - nie mniej niż 6 t c. objętość - nie mniej niż 12 m3 d. średni stopień zgniotu - od 2 do 5 e. długość zabudowy - do 7.000 mm f. czas opróżniania pojemnika - 8 -12s g. czas opróżniania odpadów - do 300 s i. urządzenie boczne - prawe wywrotu do obsługi pojemników znormalizowanych o obj. od 110 l do 1100 l oraz worków - udźwig urządzenia nie mniej niż 500 kg j. system sterowania ręczny k. cykl sterowania ręcznego z możliwością niezależnego uruchomienia poszczególnych faz l. system sterowania wyposażony w dwa wyłączniki stop umożliwiające natychmiastowe zatrzymanie cyklu pracy umieszczone po obu stronach urządzenia dźwigowego. ł. światło białe umożliwiające prace w warunkach o pogorszonej widoczności. m. podnoszenie tylnej klapy - hydrauliczne n. króciec odpływowy przedniej części zabudowy i podłoga skrzyni płaska z blachy o grubości min. 4 mm. o. kolor zabudowy niebieski klasyczny ( nobiles C420).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3, 34.14.45.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 2. Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w terminie składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie lub w kasie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. 4. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dokument wadialny musi wskazywać na okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nowym Korczynie Nr. 88 8493 0004 0130 0200 0433 0002. Kopię przelewu załączyć do oferty 8. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w siedzibie zamawiającego w kasie w godz. od 900 do 1400. Kopię dołączyć do oferty. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy. 11. Wadium wniesione przez wykonawców składających ofertę wspólną musi wyraźnie wskazywać na wszystkich członków konsorcjum. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 PZP , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej 28 - 136 Nowy Korczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 09:15, miejsce Zakład Gospodarki Komunalnej 28 - 136 Nowy Korczyn.

Załączone pliki
SIWZ_Smieciarka.docSIWZ Śmieciarka (SIWZ_Smieciarka.doc - 239.616 KB)
Data publikacji: 2010-01-29 20:19:11 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2189
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2010-01-29 20:15:23
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2010-01-29 21:08:51
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2010-01-29 21:08:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu