Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 59

Data publikacji:
2010-03-02 14:30:26

Przedmiot: Modernizacja stadionu wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Korczynie.

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: Modernizacja stadionu wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Korczynie
Numer ogłoszenia: 55370 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stadionu wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Nowym Korczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu sportowego tj. rozbudowa budynku muszli koncertowej o zaplecze sceny i zespół szatniowo - administracyjny wraz z wyposażeniem i budową instalacji zraszaczowej boiska, oświetleniowej, nagłośnieniowej, burzowej, przebudową instalacji drenażowej, zasilania energetycznego stacji trafo oraz budową przyłączy wodociągowego, kanalizacyjnego, gazowego w miejscowości Nowy Korczyn w pobliżu ulicy Rzeźniczej na dz. 1180-1, 1179, 1178, 1177, 1176 i 1175. Kompleks sportowy składać się będzie z dwóch boisk sportowych: boisko piłkarskie, boisko treningowe oraz zaplecza szatniowo-magazynowego będącego połączonego funkcjonalnie z istniejącą muszlą koncertową. Istniejący wał od strony zachodniej zostanie uformowany na nowo wraz z przedłużeniem istniejącego kanału deszczowego 800mm w naturalnym zagłębieniu terenu. Na nowo uformowanym wale zostaną wykonane na nowo siedziska dla widzów. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacji dostawy wyposażenia. W-w dokumenty stanowią załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.21.22.21-1, 45.21.20.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.34.20.00-6, 45.26.26.00-7, 45.23.24.52-5, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych 2. Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w terminie składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie lub w kasie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. 4. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dokument wadialny musi wskazywać na okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nowym Korczynie Nr. 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010. Kopię przelewu załączyć do oferty 8. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w siedzibie zamawiającego w kasie w godz. od 900 do 1400. Kopię dołączyć do oferty. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy. 11. Wadium wniesione przez wykonawców składających ofertę wspólną musi wyraźnie wskazywać na wszystkich członków konsorcjum.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia/ nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Rozpatrywane będą oferty, w których wykazano wykonanie minimum jednego zamówienia polegającego na modernizacji, budowie lub w części modernizacji i w części budowie obiektu o podobnym charakterze w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości zadania minimum 1 500 000 zł. - załącznik nr 4. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy). Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza o doświadczeniach zawodowych popartym dokumentami potwierdzającymi, że zlecone roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia/ nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia/ nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - załącznik nr 5 Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o potencjale kadrowym stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia/ nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy: a) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uzasadnionego wstrzymania robót przez Zamawiającego, przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, jeżeli taka przerwa będzie miała wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. b) ograniczenie zakresu robót wynikających z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiana zakresu robót w związku ze zmianą przepisów skutkujących koniecznością zmiany pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, d) zmiana zakresu robót w związku z koniecznością wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp., e) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m. in. zmian stawki podatku VAT), g) zmiany przez Wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, h) zmiana kierownika budowy i) zmiany dokumentacji projektowej lub technologii wykonania robót wprowadzonej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą dwóch stron wyrażoną na piśmie pod warunkiem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie Ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie Ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn pok. nr 5 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOFINANSOWANIE REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZROST JAKOŚCI INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ ORAZ INWESTYCJE I DZIDZICTWO KULTUROWE, TURYSTYKĘ I SPORT. DZIAŁANIE 5.3. INWESTYCJE W SFERĘ DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, TURYSTYKI I SPORTU REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Odpowiedz na pytanie 1

Załączone pliki
PR_59_SIWZ.rarSIWZ wraz z załącznikami (PR_59_SIWZ.rar - 107.15 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 14:42:57 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Projekt _budowlany.rarProjekt budowlany (PR_59_Projekt _budowlany.rar - 69276.191 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:02:56 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Boiska,nawadnianie,trybuny.rarBoiska,nawadnianie,trybuny (PR_59_Boiska,nawadnianie,trybuny.rar - 107.135 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:13:05 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Budynek_zaplecza_sceny_szatniowo-administracyjny.rarBudynek zaplecza sceny szatniowo- administracyjny (PR_59_Budynek_zaplecza_sceny_szatniowo-administracyjny.rar - 162.623 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:13:29 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Elektryka.rarElektryka (PR_59_Elektryka.rar - 121.726 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:14:20 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Opinia_geotechniczna.rarOpinia geotechniczna (PR_59_Opinia_geotechniczna.rar - 5880.87 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:17:52 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Przebudowa_elektrycznej_linii_napowietrznej.rarPrzebudowa elektrycznej linii napowietrznej (PR_59_Przebudowa_elektrycznej_linii_napowietrznej.rar - 887.367 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:18:40 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Przylacza_sanitarne,zbiornik_magazynowy_wody_zraszaczowej.rarPrzyłącza sanitarne,zbiornik magazynowy wody zraszaczowej (PR_59_Przylacza_sanitarne,zbiornik_magazynowy_wody_zraszaczowej.rar - 120.122 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:19:08 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Specyfikacja_dostawy_wyposazenia.rarSpecyfikacja dostawy wyposażenia (PR_59_Specyfikacja_dostawy_wyposazenia.rar - 27.926 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:20:45 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Wewn.inst.sanitarne.rarWewn.inst.sanitarne (PR_59_Wewn.inst.sanitarne.rar - 142.365 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:21:41 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Specyfikacje_techniczne.rarSpecyfikacje techniczne (PR_59_Specyfikacje_techniczne.rar - 1468.471 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 15:22:34 Redaktor: Andrzej Piotrowski
PR_59_Chodniki,ogrodzenie,pilkochwyty,przepust.rarChodniki, ogrodzenie, piłkochwyty, przepust (PR_59_Chodniki,ogrodzenie,pilkochwyty,przepust.rar - 108.296 KB)
Data publikacji: 2010-03-02 16:44:55 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3454
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2010-03-02 14:30:26
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2010-03-02 15:23:20
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2010-03-10 07:31:56
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu