Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 64

Data publikacji:
2010-08-20 13:17:11

Przedmiot: Nowy Korczyn: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Nowym Korczynie - zakup wyposażenia i sprzętu do GOK-u w Nowym Korczynie

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Nowym Korczynie - zakup wyposażenia i sprzętu do GOK-u w Nowym Korczynie
Numer ogłoszenia: 258746 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.


• Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Nowym Korczynie - zakup wyposażenia i sprzętu do GOK-u w Nowym Korczynie.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Nowym Korczynie - zakup wyposażenia i sprzętu do GOK-u w Nowym Korczynie 1.Podajnik papieru toaletowego Merida- biały mini jumbo rolka, zawieszany na ścianie sztuka - 2 2.Szczotka klozetowa Merida PT1 -stojąca metalowa sztuka- 2 3.Dozownik na mydło Merida biały poj. 1 l.sztuka -1 4.Pojemnik na ręczniki papierowe Merida-PR1TN pojemnik maxi,centralnie zawieszany na ścianie ze stalow.ząbkami sztuka - 1 5.Kosz na śmieci 28 l. metalowy z pedałem sztuka -3 6.Lustro W ramie, system syriusz, XLUS-10-6, 100-60 cm sztuka - 1 7.Drzwi do WC Łazienkowe, z kratką wentylacyjną, z ościeżnicą, 1szt.lewe- 90cm szer.1 szt. prawe -85cm Stolbud Włoszczowa sztuka-2 8.Kinkiet ścienny Hary kinkiet sztuka - 1 9.Wycieraczka podłogowa Szara -tekstylna, -antypoślizgowa 40x60 sztuka- 1 10.Komputer stacjonarny z systemem Windows(myszka, klawiatura, oprogramowanie, monitor)- 2 szt. program OFFICE, 4 szt. Windows 2007-Home Office zestaw -6 11.Kamera do komputera A4Tech.PK-5 sztuka - 6 12.Słuchawki z mikrofonem do komputera MC710X sztuka -6 13.Drukarka laserowa kolor HP CP 1515 sztuka - 1 14.Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, fax, skaner) Canon 4690PL sztuka -1 15.Projektor Sanyo PGD-DS030lub BENQ MP615P sztuka - 1 16.Bezprzewodowa karta sieciowa do komputera -WL-1600 USB sztuka - 6 17.Minidysk f-ma TASCAM BB-1000CD sztuka - 1 18.Program komputerowy do obsługi bibliotek Mak Plus sztuka -1 19.Stół bilardowy wraz z wyposażeniem FT6 -6 stopowy zestaw - 1 20.Gra piłkarzyki Brick IV lub Impakt model 2008zestaw -1 21.Play Station konsola + zestaw gier X BOX360 Elite(120GB) zestaw -1 22.Statyw pod kolumny BOX-3 sztuka - 4 23.Statyw mikrofonowy MIC-5E sztuka -4 24.Mikrofon z przewodem Shure sztuka - 5 25.Mikrofon z mikroportem Shure sztuka - 5 26.Biurko pod komputer 4szt. - 90 75/59/90, 2 szt.- ELBIU-7-14 75-75-140 sztuka- 6 27.Fotel obrotowy Czarny, tapicerowany- Brawo profil gtp sztuka -6 28.Stolik Drewnopodobny,kolor olcha miodowa, cztery nogi wys-dł-szer 80-90-90 sztuka- 3 29.Krzesło ISOEP tapicerowane, kolor brąz sztuka -12 30. Żaluzje Verticale pionowe 200cm x 180cm f-ma REFLEX II,sztuka -11 31.Regał 7 x pojedyncze 13xpodwójne Drewno Wys-szer-głęb.182-100-25 Szafka KD-11-7 sztuka - 33 32.Meble biblioteczne kolor olcha miodowa RBW Szafa x1 198,5-54-40 na ubranie; witryna x1 z piaskową szybą KW2S-19-5 198,5-54-40 szafka x2 100-40-80, regał x1 EL0-15-13,5 154-135-34,5, regał x1 ELO 10-13,5 98-135-34,5 zestaw-1 33.Wycieraczka duża wejściowa Ażurowa gumowa, z trudnościeralnej gumy, 120-80 cm, kolor szary sztuka -1 34.Kinkiet ścienny Hary kinkiet sztuka - 5 35.Kosz na śmieci biurowy Plastikowy, poj. 25 l.z uchylną pokrywą sztuka - 4 36.Gablota podświetlana Aluminiowa,wzmocniona 150-80 cm sztuka -1 37.Antyrama W ramkach 100-80 cm sztuka -15 38.Kosz na śmieci z popielnicą Ze stali nierdzewnej 21x58 cm sztuka -1 39.Gniazdo elektryczne Seria Atut Podwójne podtynkowe sztuka-13 40.Przełącznik światła Seria Atut Podwójne x1 szt 13x pojedyncze sztuka -14 41.Tabliczka informacyjna Aluminiowa śr.wielkości przykryta plexi 20-15 cm sztuka- 7 42. Kwietnik metalowy Stojące x 3 szt. producent :f-ma Kapelańczyk nr 66, ścienne x 2 szt. nr 43 sztuka - 5.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.81.00-6, 39.22.40.00-8, 34.92.84.80-6, 38.62.20.00-1, 44.22.12.00-7, 31.50.00.00-1, 30.21.33.00-8, 33.19.51.00-4, 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 48.21.93.00-9, 37.53.30.00-3, 37.46.12.20-5, 37.52.41.00-8, 32.34.00.00-8, 39.13.00.00-2, 35.12.16.00-4, 39.51.54.40-1, 39.13.10.00-9, 39.13.30.00-3.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: brak


III.2) ZALICZKI


• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia- nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia- nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia- nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy: a) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. b) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m. in. zmian stawki podatku VAT), c) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie Ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1 pok. 5 sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja z zakresu Odnowa i rozwój wsi w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich wdrażanych za pośrednictwem..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączone pliki
siwz _gok_64.docSIWZ GOK (siwz _gok_64.doc - 341.504 KB)
Data publikacji: 2010-08-20 13:22:59 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2434
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2010-08-20 13:17:11
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2010-08-20 13:27:59
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2010-08-20 13:27:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu