Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 86

Data publikacji:
2012-01-13 13:32:41

Przedmiot: Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn.

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn
Numer ogłoszenia: 11386 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn w zakresie: III.1.1. Modernizacja ciągów spacerowych i drogowych, oraz poprawa stylistyki poprzez małą architekturę starej części centrum. a. Ul. Rzeźnicza i Plac Festynowy - nowa kanalizacja deszczowa 125 mb, sieć wodociągowa 250 mb, nawierzchnia jezdni z asfaltu 1782 m2, chodniki z kostki betonowej 990 m2, oświetlenie uliczne (lampy stylowe + okablowanie) 18 szt, stałe kosze na śmieci (kamień) 20 szt, rewaloryzacja muszli koncertowej 98 m2, remont zaplecza ( przechowalnia sprzętu turystycznego) 350 m2, wymiana chodników z kostki betonowej (nawierzchnia placu festynowego + miejsce taneczne) 3 600 m2, b. Ul. Tarnowska - oświetlenie uliczne (lampy stylowe + okablowanie) 8 szt, stałe kosze na śmieci (kamień) 4 szt. c. Ul. Zamkowa i Zaścianek - sieć wodociągowa 400 mb, chodniki z kostki 776 m2, nawierzchnia z asfaltu 1 150 m2, oświetlenie uliczne (lampy stylowe + okablowanie) 12 szt, stałe kosze na śmieci (kamień) 20 szt. d. Ul. Krakowska - oświetlenie uliczne (lampy stylowe + okablowanie) 8 szt, stałe kosze na śmieci (kamień) 6 szt. e. Starówka ( ul. Piłsudskiego i Farna) - sieć wodociągowa 130mb, nawierzchnia z asfaltu 480 m2, chodniki z kostki betonowej 200m2, oświetlenie uliczne (lampy stylowe + okablowanie) 22 szt, stałe kosze na śmieci (kamień) 10 szt, f. Wymiana infrastruktury podziemnej pod płytą Rynku - sieć wodociągowa 550 mb, kanalizacja deszczowa 480 mb. g. Remont nawierzchni jezdni, miejsc postojowych i chodników - Plac Rynek - parking z kostki betonowej ze wzmocnieniem podbudowy 350 m2, chodniki - nawierzchnia z kostki ze wzmocnieniem podbudowy 2400 m2, jezdnia - nawierzchnia bitumiczna ze wzmocnieniem podbudowy (z pow. placu przystanku) 5350 m2. h. Skwer centralny - uporządkowanie ciągów spacerowych, zieleni, stylowa mała architektura ( ławki, tablice ogłoszeń, informacja turystyczna, park) - mała architektura - ławki (kamień) 40 szt, stałe kosze na śmieci (kamień) 20 szt, rewaloryzacja zieleni parkowej 5 000m2, skwer słup szt 2. i. Poprawa istniejącego oświetlenia placu ( współgrającego ze stylizowaną małą architekturą) - oświetlenie ( lampy stylowe + okablowanie) 30 szt . j. Punkt centralny - stylizowana studnia oraz plac zabaw - studnia oraz miejsce do zabaw 200 m2. III.1.2. Odnowienie nabrzeża rz. Nidy i urządzenie terenów rekreacyjnych a. Oczyszczenie nabrzeża rzeki, urządzenie ciągów spacerowych, zieleń stylowa mała architektura - oczyszczenie nabrzeża, wykonanie niwelacji i trawnika 3,90 ha, zieleń niska i średnia (krzewy liściaste i iglaste, nasadzenia i pielęgnacje) 850 szt, kosze 30 szt, oświetlenie (lampy stylowe + okablowanie) 10 szt, zejście (schody) z ul. Krakowskiej 1 szt, ciąg spacerowy szer 2,4-1,2 m 1318 m b. Rewitalizacja plaży i kąpieliska, przystań kajaków - wzmocnienie linii brzegowej - przystań kajaków 100mb, dojazd do parkingu + parking - droga utwardzona 3,4 - 4,0 m, żwirowa 570 mb, rewitalizacja plaży (nawiezienie piasku) 5 500m2, oświetlenie (lampy stylowe) 10 szt, parking na 20 samochodów (nawierzchnia żwirowa, utwardzona) 1 344 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy UZP do 20% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej rewitalizacji terenów zurbanizowanych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, obejmującej swoim zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę ulic, placów, rynków, itp. wraz z terenami zielonymi i elementami małej architektury.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno - budowlanej, c) drogowej, d) instalacyjnej w zakresie sieci wod. - kan. e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno - budowlanej, c) drogowej, d) instalacyjnej w zakresie sieci wod. - kan., e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - zmiany przepisów prawa; - zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub w SIWZ; - zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.; - wprowadzenie na życzenie Zamawiającego, na etapie realizacji umowy, zmian do wykonanych opracowań, jeśli ma to wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji umowy (powodujący konieczność jego wydłużenia), o ile działanie Zamawiającego nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; b) zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego i wynika ze sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, bądź korzystnych warunków jej wykonania; c) zmiana podatku od towarów i usług VAT; d) zmiany osobowe w zakresie osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ,Ul. Krakowska 1, 28 - 136 Nowy Korczyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie ,Ul. Krakowska 1, 28 - 136 Nowy Korczyn, pok. 5 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Nowy Korczyn złożyła wniosek o dofinansowanie przedmiotowego zadania w ramach Osi priorytetowej 6. Wzmacnianie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast, Działanie 6.2 Rewitalizacja małych miast. Dofinansowanie - Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączone pliki
SIWZ_rewitalizacja_86.docSIWZ Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn 2012 (SIWZ_rewitalizacja_86.doc - 264.704 KB)
Data publikacji: 2012-01-13 13:35:57 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2669
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2012-01-13 13:32:41
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2012-01-13 13:38:02
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2012-01-13 13:38:02
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu