Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Nowy Korczyn

Adres:
Krakowska 1
28-136 Nowy Korczyn

Kontakt:
tel. 041 377 10 03, fax. 041 377 10 44
E-mail:inwestycje@nowykorczyn.pl
Strona www: www.nowykorczyn.pl

Numer ID: 61

Data publikacji:
2010-04-20 14:53:04

Przedmiot: Przebudowa drogi gminnej Czarkowy - Winiary - I Etap, na terenie gminy Nowy Korczyn

Treść przetargu:

Nowy Korczyn: Przebudowa drogi gminnej Czarkowy - Winiary - I Etap, na terenie gminy Nowy Korczyn
Numer ogłoszenia: 111344 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Korczyn , ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, faks 041 3771044.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Czarkowy - Winiary - I Etap, na terenie gminy Nowy Korczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinka drogi gminnej Winiary - Czarkowy nr 353049T w km 0+000 przyjętego od krawędzi jezdni drogi krajowej Nr 79 Warszawa - Sandomierz - Kraków - Bytom. Natomiast koniec przebudowy kończy się w km 3+400. Długość całego odcinka wynosi 3400mb, szerokość jezdni 5,0m. Cały odcinek drogi mieści się w granicach pasa własności drogi i nie narusza terenu osób trzecich. Dokładny przedmiot określony jest w: - przedmiarze - szczegółowej specyfikacji technicznej. - dokumentacji projektowo-wykonawczą W/w dokumenty stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: a) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, b) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, c) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego, d) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.51-8, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych 2. Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w terminie składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie lub w kasie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. 4. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dokument wadialny musi wskazywać na okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nowym Korczynie Nr. 45 8493 0004 0139 0200 0231 0010. Kopię przelewu załączyć do oferty 8. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w siedzibie zamawiającego w kasie Urzędu. Kopię dołączyć do oferty. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy. 11. Wadium wniesione przez wykonawców składających ofertę wspólną musi wyraźnie wskazywać na wszystkich członków konsorcjum. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 PZP , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    rozpatrywane będą oferty, w których wykazano wykonanie minimum jednego zamówienia polegającego na przebudowie o podobnym charakterze w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości zadania minimum 1 500 000 zł. - załącznik nr 4. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy). Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza o doświadczeniach zawodowych popartym dokumentami potwierdzającymi, że zlecone roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże dysponowanie osobą, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami drogowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o potencjale kadrowym stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - metoda: spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Załącznikiem do SIWZ jest sporządzony przez zamawiającego projekt umowy. 2. Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy: a) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uzasadnionego wstrzymania robót przez Zamawiającego, przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, jeżeli taka przerwa będzie miała wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. b) ograniczenie zakresu robót wynikających z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiana zakresu robót w związku ze zmianą przepisów skutkujących koniecznością zmiany pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, d) zmiana zakresu robót w związku z koniecznością wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp., e) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m. in. zmian stawki podatku VAT), g) zmiany przez Wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, h) zmiana kierownika budowy i) zmiany dokumentacji projektowej lub technologii wykonania robót wprowadzonej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą dwóch stron wyrażoną na piśmie pod warunkiem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowykorczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Korczynie Ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Korczynie Ul. Krakowska 1 28 - 136 Nowy Korczyn pok nr 5 I piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOFINANSOWANIE REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 3 - PODNIESIENIE JAKOŚCI SYSTEMU KOMUNIKACYJNEGO REGIONU ORAZ ROZWÓJ SYSTEMÓW LOKALNEJ INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ - DZIAŁANIE 3.2 REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

 


 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 111344-2010 z dnia 2010-04-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Nowy Korczyn
Przebudowa odcinka drogi gminnej Winiary - Czarkowy nr 353049T w km 0+000 przyjętego od krawędzi jezdni drogi krajowej Nr 79 Warszawa - Sandomierz - Kraków - Bytom. Natomiast koniec przebudowy kończy się w km 3+400. Długość całego odcinka...
Termin składania ofert: 2010-05-06


Numer ogłoszenia: 117582 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 111344 - 2010 data 20.04.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Nowy Korczyn, ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3771003, fax. 041 3771044.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: Zakończenie: 20.09.2010..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zakończenie: 20.09.2011..

 

MODYFIKACJA SIWZ

Załączone pliki
SIWZ_Czarkowy_RPO.docSIWZ Czarkowy RPO (SIWZ_Czarkowy_RPO.doc - 439.808 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 14:56:10 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Przedmiar_robot_61.pdfPrzedmiar robót (Przedmiar_robot_61.pdf - 79.366 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 15:00:26 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Specyfikacje_SST_61.pdfSpecyfikacje SST (Specyfikacje_SST_61.pdf - 642.334 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 15:01:15 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Wykaz_SST_61.pdfWykaz SST (Wykaz_SST_61.pdf - 37.816 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 15:01:45 Redaktor: Andrzej Piotrowski
Projekt_Budowlany_61.rarProjekt Budowlany (Projekt_Budowlany_61.rar - 5758.408 KB)
Data publikacji: 2010-04-20 15:05:04 Redaktor: Andrzej Piotrowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2202
Wprowadził do systemu: Andrzej Piotrowski, data: 2010-04-20 14:53:04
Opublikował: Andrzej Piotrowski, data publikacji: 2010-04-20 15:05:33
Ostatnia zmiana: Andrzej Piotrowski, data: 2010-04-28 12:54:32
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu